• ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۵
  • کد خبر: 15424
  • readingTime: ۱ دقیقه
هلند

تیم فوتبال هلند در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ با نتیجه 3 بر 2 اوکراین را شکست داد.

به گزارش ایراسین، در آخرین بازی از شب سوم رقابت‌های یورو ۲۰۲۰، هلند و اوکراین در ورزشگاه یوهان کرایوف آمستردام به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۳ بر ۲ شاگردان فرانک دی بوئر مقابل شاگردان شوچنکو به پایان رسید.

پس از اینکه بازی در نیمه اول گلی نداشت در نیمه دوم ابتدا هلندی ها با دو گل پیش افتادند اما در ادامه اوکراینی ها کامبک درخشانی زدند و بازی را به تساوی کشاندند، البته این پایان کار نبود و در نهایت لاله ها توسط دومفرایس در دقیقه ۸۵ گل سوم را به ثمر رساندند و پیروز میدان شدند.

در این گروه تیم‌های اتریش و مقدونیه شمالی هم حضور دارند و اتریشی‌ها با نتیجه ۳ بر یک مقدونیه را شکست دادند. اتریش و هلند با این برد ۳ امتیازی شدند و تیم های اوکراین و مقدونیه شمالی در رده های سوم و چهارم قرار دارند.

همچنین در بازی نخست از گروه D  تیم ملی انگلیس در خانه با لطف تک گل رحیم استرلینگ، کارش را با یک برتری خفیف برابر کرواسی آغاز کرد تا انتقام شکستش در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ را از کروات‌ها بگیرد.

امروز دوشنبه سه بازی دیگر در گروه‌های D و E برگزار می‌شود که در بازی نخست در گروه D از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران، تیم ملی اسکاتلند در ورزشگاه همپدن پارک شهر گلاسکو میزبان جمهوری چک خواهد بود، در بازی دوم از ساعت ۲۰:۳۰ در گروه E تیم ملی لهستان در ورزشگاه سن‌پترزبورگ روسیه به مصاف اسلواکی می‌رود و در بازی سوم از ساعت ۲۳:۳۰ در گروه E در ورزشگاه کارتوخای شهر سویا، اسپانیا از سوئد پذیرایی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =