حسن قاضی عسگر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان از اجرای مطالعات انتقال آب دریای خزر به دریاچه نمک خبر داد و گفت: شهرک عناصر راهبردی و فراورده های نمکی کویر در شهرستان آران و بیدگل احداث می شود.

سید حسن قاضی عسگر در گفت وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با هدف رفع مسائل بانکی در اصفهان اظهار کرد: مسائل بانکی، مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی ۲۴ واحد صنعتی با حضور مدیران ادارات مربوطه احصاء و بررسی شد و با نگاه پشتیبانی و مانع زدایی مصوباتی در نظر گرفتیم. 

وی افزود: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در واحد صنعتی گروه «بافت ناز» در شهرستان جرقویه که مسائل عدیده ای داشت برگزار شد و راهکارها و مصوباتی برای رفع مسائل این واحد تولیدی در نظر گرفته شد.

انجام مطالعات انتقال آب دریای خزر به دریاچه نمک

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان اعلام کرد: مطالعات و پژوهش های انتقال آب از دریای خزر به دریاچه نمک در شهرستان آران و بیدگل در دستور کار مراکز پژوهشی و دانشگاهی استان اصفهان قرار گرفته است.

وی اعلام کرد: انتقال آب شور از دریای خزر به دریاچه نمک می تواند به احیاء این دریاچه بیانجامد و با استقرار آب شیرین کن، نیاز آبی صنایع شمال استان اصفهان تامین می شود.

قاضی عسگر با اشاره به اینکه احداث شهرک عناصر راهبردی و فراورده های نمکی کویر در شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: قرار است شرکت هایی که به دنبال استحصال نمک و فلزهای راهبردی از دریاچه نمک هستند مستقر خواهند شد و شرکت «امداد» هم به عنوان یکی از شرکت های بهره بردار شروع به کار کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =