انتخابات در شرکت فولاد مبارکه

مدیر ناحیه آهن سازی شرکت فولاد مبارکه: حضور مردم در انتخابات می‌تواند باعث انگیزه و توان بیشتر دولت آینده در جهت تلاش بیشتر برای پیشرفت کشور باشد.

داریوش رشیدی در گفت وگو با ایراسین در خصوص تاثیرات حاصل از حضور حداکثری در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری کشور بر اقتصاد و صنعت کشور اظهار کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه یکی از رویکردهای اولویت دار حل مشکلات اقتصادی زمینه سازی برای افزایش «رشد اقتصادی» است؛ چرا که با افزایش رونق تولید و افزایش درآمد واحدهای صنعتی و مردم می‌توان بر معضلات اقتصادی کشور فائق آمد.

به گفته وی، یکی از صنایعی که می‌تواند در این رشد اقتصادی نقش مهمی ایفا کند صنایع فولاد کشور است، همچنین پتانسیل‌های موجود در این صنعت از جمله ذخایر معدنی، دانش و تخصص، تکنولوژی و ظرفیت‌های ایجاد شده می‌تواند در این زمینه راه گشا باشد.

مدیر ناحیه آهن سازی شرکت فولاد مبارکه ابراز امیدواری کرد که با روی کار آمدن دولت جدید موانع و مشکلات موجود در توسعه و افزایش ظرفیت صنعت فولاد با سرعت بیشتری مرتفع شود تا بتوانیم شاهد رشد سریعتر و بیشتر مزایای اقتصادی در این صنعت باشیم.

رشیدی ادامه داد: همچنین یکی از مسائل مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد، سیاست‌های دولت در بهبود روابط اقتصادی و سیاسی خارجی است که می‌تواند در جهت رفع موانع صادرات، همچنین تسهیل سرمایه‌گذاری و بکارگیری تکنولوژی روز عمل کند و در کنار توان ساخت داخل، به این صنعت کمک شایانی برساند.

مدیر ناحیه آهن سازی شرکت فولاد مبارکه در پایان افزود: به نظر می رسد با توجه به شرایط موجود، لزوم و پیگیری دولتمردان جدید در تحقق برنامه سند چشم انداز تولید ۵۵ میلیون تن فولاد کشور در سال ۱۴۰۴ یک الزام خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =