فولاد هرمزگان

در دیدار مدیرعامل فولاد هرمزگان و چندتن از معاونین و مدیران این شرکت با مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست که به مناسبت فرا رسیدن هفته محیط زیست انجام شد، از فعالیتهای فولادهرمزگان تقدیر و بر حمایت همه جانبه از تولید تاکید شد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی فولاد هرمزگان، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در این دیدار با اشاره به نقش حیاتی سازمان حفاظت محیط زیست در ایجاد یک محیط سالم برای آحاد جامعه گفت: ماموریت سازمان حفاظت محیط زیست تمامی حوزه های جامعه را شامل می شود و این سازمان به نوعی از کل جامعه محافظت می کند.

عطا معروفخانی بر نقش اطلاع رسانی و آگاهی بخشی این سازمان  در جامعه تاکید کرد و گفت: محیط زیست و جامعه پیرامونی ما باید حفظ شود و تلاش کنیم این نعمتهای الهی برای آیندگان بماند.

وی با اشاره به ارتباطات بسیار نزدیک این سازمان با شرکتهای صنعتی و تولیدی استان گفت: سازمان محیط زیست یک نهاد نظارتی است و دغدغه های این سازمان در حوزه حفظ محیط زیست باید مرتفع شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مهندس مسیح مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان هرمزگان و همکاران در این بخش گفت: فصل جدیدی از ارتباطات دو جانبه آغاز می شود و ما پروژه های مشترکی را با این سازمان در استان شروع خواهیم کرد و این امر در حوزه مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد هرمزگان صورت خواهد گرفت که انشاءلله به اطلاع عموم مردم شریف استان هرمزگان خواهد رسید.

در ادامه این دیدار مهندس مسیح از همکاری شرکت فولاد هرمزگان با این سازمان تقدیر کرد و گفت: شرکت فولاد هرمزگان همکاری بسیار نزدیکی با این سازمان دارد و ما تمام تلاش مان را برای حمایت از تولید انجام خواهیم داد و بر این اصل اعتقاد داریم که موانع را از سر راه تولید برداریم.

وی با اشاره به فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی فولاد هرمزگان در استان گفت: فعالیتهای این شرکت زبان زد خاص و عام است و این شرکت عملکرد قابل قبولی را در تمام حوزه ها از خود به جا گذاشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =