کرونا و بستری کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: هنوز محموله جدید واکسن کرونا به استان اصفهان تخصیص نیافته است و با توجه به محدودیت واکسن تزریق دوز دوم در دستور کار قرار گرفته است و اگرچه روند ابتلا به کرونا در استان اصفهان کاهشی است اما میزان آن کم و هشدار دهنده است.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: با توجه به اینکه محموله جدید واکسن کرونا در اختیار استان اصفهان قرار نگرفته است دوز دوم واکسن در اولویت قرار دارد تا با رسیدن محموله واکسن کرونا واکسیناسیون گروه های هدف تداوم یابد.

وی افزود: اگرچه روند ابتلا به کرونا در استان اصفهان کاهشی است اما میزان آن کم و هشدار دهنده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان اعلام کرد: در شبانه روز گذشته از یک هزار و ۶۱۱ بیمار مشکوک به کرونا ۳۹۸ مورد قطعی شناسایی شد و ۱۶۰ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر۱۵۸ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز ۸۹۵ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۲۲۸ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۲۵ بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته ۱۲ مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است. 

اصفهان هم با محدودیت واکسن کرونا مواجه شده است/ کاهش روند نزولی ابتلا به کرونا در اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =