کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در شبانه روز گذشته ۳۴۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شده است و روند کاهشی بیماری کرونا در استان اصفهان کند است.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: روند کاهشی بیماری کرونا در استان اصفهان کند است و تعداد بستری های جدید بالغ بر ۲۰۰ است و تعداد موارد مثبت شناسایی شده ۲۰ الی ۲۵ درصد است و اگرچه روند ابتلای کرونا دراستان اصفهان کاهشی است اما بسیار کند است.

وی افزود: در شبانه روز گذشته از یک هزار و ۱۰۴ بیمار مشکوک به کرونا ۳۴۱ مورد قطعی شناسایی شد و ۱۵۸ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر۱۲۴ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز ۹۴۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۲۲۳ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۱۳ بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته۱۰ مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است. 

شناسایی ۳۴۱ مورد جدید کرونا در اصفهان/شیب نمودار ابتلا به کرونا در اصفهان کاهش یافته است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =