• ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷
  • کد خبر: 15141
  • readingTime: ۱ دقیقه
سرخیو راموس

رسانه‌های اسپانیایی از عدم تمدید باشگاه رئال مادرید با سرخیو راموس پرده برداشتند.

به گزارش ایراسین، رسانه «abc» اسپانیا گزارش داد که سرخیو راموس پس از ۱۶ فصل، رئال مادرید را ترک خواهد کرد و در روزهای پیش رو جلسه‌ای با فلورنتینو پرز خواهد داشت تا در خصوص مراسم خداحافظی از مادرید و تدارک بازی خداحافظی برای کاپیتان محبوب کهکشانی‌ها صحبت کند.

همچنین «اسپوتنیک» هم مدعی شد باشگاه رئال مادرید از پیشنهاد جدیدش به راموس عقب‌نشینی کرده و تصمیم دارد داوید آلابا را جانشین راموس کند.

کمتر از چهار هفته تا پایان قرارداد راموس با رئال مادرید مانده و بعد از آن وی به صورت رایگان می‌تواند از جمع کهکشانی‌ها جدا شود. تاکنون دو تیم شهر منچستر تماس‌هایی با وکیل راموس داشته‌اند و پاری‌سن‌ژرمن هم از مدت‌ها پیش به دنبال خرید این مدافع باتجربه و اسپانیایی است.

 راموس تاکنون با رئال مادرید موفق به کسب ۲۲ جام مختلف از جمله ۵ قهرمانی در لالیگا، ۲ قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده است. این مدافع ۳۴ ساله با تیم ملی اسپانیا نیز توانست قهرمان جام جهانی و ۲ قهرمانی یورو بدست آورد.

وی که در سال ۲۰۰۵ از سویا به جمع سفیدپوشان مادریدی ملحق شد تاکنون در ۶۷۱ بازی برای این تیم به میدان رفته و ۱۰۱ گل هم به ثمر رسانده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =