• ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹
  • کد خبر: 14892
  • readingTime: ۱ دقیقه
میلاد عبادی پور

بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: مربی ما شناخت خوبی از روسیه داشت و نقاط ضعف این تیم را به ما گفته بود.

به گزارش ایراسین، میلاد عبادی پور بازیکن تیم ملی والیبال ایران پس از شکست مقابل روسیه در رقابت های جام ملت های جهان در جمع خبرنگاران گفت: ما مقابل روسیه بهترین تیم جهان بازی کردیم، آنها از نظر فیزیکی بهتر از ما هستند و ما هم بازیکنان جوانی داریم. روسیه امروز فشار را احساس کرد و ما می‌توانستیم پیروز میدان شویم اما تجربه کافی نداشتیم و از نظر فیزیکی نیز مقابل روس ها کم آوردیم.

وی با بیان اینکه آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال ایران شناخت خوبی از روسیه داشت و نقاط ضعف این تیم را به ما گفته بود، افزود: این موضوع خیلی برای ما مهم بود، قبل از شروع مسابقات، آلکنو سرمربی ما می‌دانست که باید مقابل تیم‌های فیزیکی به میدان برویم و به همین دلیل تیم را دفاعی انتخاب کرد.

میلاد عبادی پور ادامه داد: ما باید بدانیم که در حال حاضر مشکل داریم، روز گذشته مقابل ژاپن بازی خیلی بدی را ارائه دادیم، ولی امروز به خودمان اعتماد داشتیم. اگر به مربی، هم تیمی‌ها و تیم کشورمان اعتماد داشته باشیم هر روز بهتر و بهتر می‌شویم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران درباره عملکرد خود گفت: کارم را خیلی بد در تیم ملی شروع کردم، چون مصدوم بودم. آلکنو به من اعتماد داشت و وقت زیادی به من داد. بنده به سرمربی‌ تیم ملی احترام می‌گذارم چراکه در ابتدا خیلی بد بازی کردم و این موضوع خیلی مهم است که مربی به شما احترام بگذارد. آلکنو اعتقاد داشت، ما مقابل ژاپن بد بودیم و در مقابل روسیه بهتر شدیم.

وی در پایان اظهار داشت: به عقیده بنده ما امروز بازی خوبی مقابل روسیه به نمایش گذاشتیم، اما تنها چیزی که می‌توانم بگویم به فیزیک روسیه باختیم. بازیکنان از دل‌وجان مایه گذاشتند و مطمئنم در آینده اتفاقات خیلی خوبی برای تیم ملی ایران رقم خواهد خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =