سامانه سنم

سامانه سنم؛ سامانه جامع سازمان نظام مهندسی معدن است که امکانات متعددی را در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با فعالیت های بخش معدن و صنایع معدنی قرار داده است و در آخرین به روزرسانی، درگاه جمع آوری اطلاعات مربوط به عملکرد فصلی و سالانه سازمان استان ها نیز در آن راه اندازی شده است.

به گزارش ایراسین و به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی معادن، سامانه سنم؛ سامانه جامع سازمان نظام مهندسی معدن است که امکانات متعددی را در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با فعالیت های بخش معدن و صنایع معدنی قرار داده است و در آخرین به روزرسانی، درگاه جمع آوری اطلاعات مربوط به عملکرد فصلی و سالانه سازمان استان ها نیز در آن راه اندازی شده است.

رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران، از این درگاه به عنوان بازوی هوشمند برای بررسی عملکرد سازمان استان ها و نظارت بر اجرای قانون ومصوبات و ایجاد همسویی و هماهنگی میان سازمان استان ها یاد کرد. تقی نبئی ضمن تقدیر از تیم فناوری اطلاعات سازمان که با همکاری بخش برنامه ریزی این امکان را به وجود آورده اند، دستاوردهای فناورانه در راستای هوشمندسازی فرآیندها را گامی موثر در راستای برقراری عدالت اجتماعی و در نتیجه توسعه پایدار دانست.

الناز بلوری فرد، مدیر فناوری اطلاعات سازمان، درگاه عملکرد سازمان استان ها را شامل دو بخش کلی معرفی کرد که اطلاعات بخش عمده آن از درون سایر درگاه های متصل به سامانه سنم خوانده میشود و بخش دیگر توسط همکاران سازمان استانها به صورت دوره ای و با تایید رییس سازمان استان در درگاه ثبت می گردد، او همچنین از برگزاری چندین سمینار آموزشی در ماه جاری برای تمامی کارکنان سازمان نظام مهندسی معدن استان ها به منظور استفاده از درگاه های جدید سامانه سنم خبر داد.

نسیم اسلامدوست، مسئول بخش برنامه ریزی سازمان نیز در مراسم رونمایی، توضیحاتی در خصوص فرایندهای این درگاه و مزیت های راه اندازی آن همچون  یکپارچه سازی گزارش عملکرد استان ها، افزایش صحت و کاهش احتمال خطا در گزارش های ارسالی توسط استان ها ارائه دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =