اکسیژن کرونایی کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در شبانه روز گذشته ۴۹۲ مورد جدید ابتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شده است و نگرانی از وضعیت استانهای جنوبی در ابتلا به کرونا شرایط را در ماه های آتی در استان اصفهان نگران می کند و لازم است مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی جدیت داشته باشند.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: نگرانی از وضعیت استانهای جنوبی در ابتلا به کرونا شرایط را در ماه های آتی در استان اصفهان نگران می کند و لازم است مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی جدیت داشته باشند؛ چرا که موج جدید کرونا دور از ذهن نیست. 

وی افزود: در شبانه روز گذشته از یک هزار و ۶۸۶ بیمار مشکوک به کرونا ۴۹۲ مورد قطعی شناسایی شد و ۱۹۳ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر۱۵۴ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز یک هزار و ۱۰۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۲۴۹ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۱۸بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته۱۵ مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است. 

اصفهانی ها رعایت نکنند موج جدید کرونا دور از ذهن نیست!/شناسایی ۴۹۲ مورد جدید کرونا در اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =