بیمار کرونا - کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در شبانه روز گذشته ۳۶۷ مورد جدید ابتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شده است و روند کاهشی کرونا در اصفهان ضرب آهنگ کند گرفت.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: روند کاهشی ابتلا به کرونا در استان اصفهان کند شده است و علیرغم پیش بینی ها که برخی از بیمارستانها از مدار کرونا خارج شوند این اتفاق نیفتاده است.

وی افزود: در دو هفته گذشته روند کاهش ابتلا به کرونا در استان اصفهان شتاب گرفته بود که در یک هفته اخیر روند کاهشی کرونا کمرنگ شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: پیش بینی می شود با عادی انگاری و سهل نگری نسبت به کرونا مجددا روند افزایشی ابتلا به کرونا را دراستان اصفهان تجربه کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به گونه های جهش یافته موج دیگری از کرونا دور از ذهن نیست و نیاز است که شهروندان در رعایت دستورالعمل های بهداشتی اهتمام ورزند.

نجیمی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته از یک هزار و ۷۲۷ بیمار مشکوک به کرونا ۳۶۷ مورد قطعی شناسایی شد و ۲۰۰ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر۲۶۱ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز یک هزار و ۱۱۸ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۱۵۷ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۱۴بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته۹ مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است. 

روند کاهشی کرونا در اصفهان ضرب آهنگ کند گرفت!/شناسایی۳۶۷ مورد جدید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =