روابط عمومی فولاد متیل

مدیر روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل با اشاره به اهمیت روابط عمومی در سازمان گفت: تقویت جایگاه روابط عمومی در سازمان یک ضرورت راهبردی است.

رضوان نامداری در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: بدون شک روابط عمومی به عنوان یک فن و هنر نقش بسزایی در ارتباط دو سویه بین مردم و سازمان دارد. امروزه در تمام دنیا سازمان های موفق، سازمان‌هایی هستند که مدیران و کارمندان روابط عمومی آن‌ها بدانند که چگونه و به چه شکلی به صورت کاملا شفاف و آگاهانه به تجزیه و تحلیل مسائل سازمان خود بپردازند.

وی افزود: نقش روابط عمومی‌ها در مسائل اقتصادی و تجاری، تولید یا ارائه خدمات و حتی بحران‌های یک سازمان بسیار حساس و مهم است. به نظر من یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌ها بین روابط عمومی‌های فعال و غیرفعال، در نحوه برنامه‌ریزی‌های آن‌ها است.

مدیر روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل با اشاره به لزوم وجود برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت گفت: امروز وقتی از روابط عمومی سخن به میان می‌آید، نقش روابط عمومی الکترونیک و دیجیتال بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد تا روابط عمومی سنتی. به علاوه یک روابط عمومی به روز و مدرن باید بداند چگونه از شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی استفاده کند. امروز روابط عمومی آنلاین و مجازی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. همچنین یک روابط عمومی موثر باید فراتر از مسائل یاد شده، نحوه نظرسنجی و افکارسنجی عمومی از طریق شبکه‌های اجتماعی، ابزارهای رایانه‌ای، تلفن گویا، حضور در نمایشگاه‌ها و انتشارات را نیز بداند.

نامداری خاطرنشان کرد: در یک جمله می‌توان گفت مهم‌ترین نقش و وظیفه روابط عمومی که بسیار هم حساس است، «ساختن چهره مناسب و حقیقی و خوش‌آیند از واقعیت‌ها در میان مردم و مخاطبان ذی‌نفعان» است. البته باید توجه داشت که روابط عمومی‌ها زمانی می‌توانند نقش راهبردی داشته باشند که در جایگاه مناسبی در سازمان قرار داشته باشند و در کمک به تصمیم گیری‌های مدیریتی و استراتژیک مورد توجه قرار گیرند؛ تقویت جایگاه روابط عمومی در سازمان یک ضرورت راهبردی است.

وی درباره اقدامات برجسته روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل اظهار کرد: طی یکسال گذشته اجرای سیاست‌های اطلاع‌رسانی، به روزرسانی سایت و یکپارچه کردن آن با سایت‌های شرکت‌های زیرمجموعه، همکاری با رسانه‌های جمعی، تهیه و اجرای طرح‌های تبلیغاتی برای شرکت، چاپ کتاب فولاد متیل در سال 99، طراحی آگهی‌ها درباره فعالیت‌های شرکت، تهیه و تدوین اخبار و اطلاعیه‌های شرکت مورد توجه قرار گرفته و فرآیندهای موجود بهبود یافته است. به علاوه تندیس سردار سلیمانی به منظور هدیه یا حضور در مجموعه سفارش داده شده است.

مدیر روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل گفت: روابط عمومی پل ارتباطی میان کارکنان و مدیران شرکت و حتی مدیران محترم فولاد مبارکه بوده است. سیاست‌های ابلاغی جدید مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه و هماهنگی و یکپارچگی میان روابط عمومی شرکت‌های زیرگروه فولاد مبارکه مهم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا این برند باید در سطح کشور و حتی جهانی به زیبایی نمایش داد شود.

نامداری خاطرنشان کرد: در حاضر به نظر می‌رسد اصلاح چارت سازمانی روابط عمومی شرکت‌های زیر گروه فولاد مبارکه حائز اهمیت باشد. برخی شرکت‌ها چارت سازمان مدونی ندارند و یک نفر در حال به دوش کشیدن یک بار مسئولیت سنگین است. ترویج انگیزه، امید، شور، خلاقیت، هنر و نشاط در روحیه کارکنان و کارمندان گروه فولاد مبارکه باید وجود داشته باشد.

وی در پایان از مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، مدیر روابط عمومی این شرکت و پرسنل این واحد تشکر و قدردانی کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =