سفر نوبخت به اصفهان

محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه، صبح امروز در سفر یک روزه به اصفهان از پروژه های عمرانی این استان بازدید کرد و در جریان میزان پیشرفت این پروژه ها در استان اصفهان قرار گرفت.

حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: امروز صبح، پنج شنبه۶ خرداد، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پیرو سفر سال گذشته به اصفهان از پروژه های مهم عمرانی در این استان بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت این پروژه ها قرار گرفته است.

وی افزود: تعدادی از پروژه های عمرانی استان اصفهان با تخصیص اعتبارات ملی آماده بهره برداری بود افتتاح شد و تعدادی از پروژه ها هم برای به ثمر نشستن در دولت امید و تدبیر نیازمند تخصیص اعتبار است که امیدواریم به بهره برداری برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور امروز از آزادراه شرق اصفهان با اعتبار دو هزار میلیارد ریالی بازدید کرد و در جریان پروژه محور اردستان به اصفهان که هفته گذشته توسط وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید قرار گرفت.  

وی به افتتاح منازل مسکونی برای محرومان در شهرستان تیران و کرون هم اشاره ای کرد و گفت: در سفر قبلی رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان اصفهان مقرر شد ۴ هزار و۱۵۰ واحد مسکونی برای محرومان ساخته شود که ۳ هزار واحد آن برعهده بنیاد مسکن و ساخت هزار و ۱۵۰ واحد هم به کمیته امداد امام خمینی (ره) واگذار شد.

غلامی افزود: امروز با حضور محمدباقر نوبخت ۲ هزار و ۴۰۵ واحد مسکونی برای محرومان در شهرستان تیران و کرون افتتاح شد که دو هزار و ۸ واحد توسط بنیاد مسکن و ۲۳۵ واحد هم توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخته شده است.

وی به بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ هم گریزی زد و گفت: امیدواریم این سامانه با حمایت مدیریت کلان تا پایان خردادماه به بهره برداری برسد و مشکل تامین آب شرب اصفهان مرتفع شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به بازدید از مترو بهارستان هم اشاره ای کرد و گفت: در سفر یک روزه نوبخت به اصفهان بازدیدی از قطعه سوم بزرگراه شرق اصفهان به طول ۳۳ کیلومتر خواهیم داشت که با انتخاب پیمانکار میزان پیشرفت این پروژه بررسی می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =