اسماعیل نادری

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: با تنفیض اختیارات به استانداران سراسر کشور و کارگروه گندم و آرد و نان در تعیین قیمت نان تاکنون هیچ افزایش قیمتی در این زمینه نداشتیم.

اسماعیل نادری در گفت وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به درخواست افزایش قیمت نان در اصفهان اظهار کرد: تاکنون هیچ تصمیمی در کارگروه گندم و آرد و نان درخصوص افزایش قیمت نان نداشتیم.

وی افزود: با تنفیض اختیارات به استانداران سراسر کشور و کارگروه گندم و آرد و نان در تعیین قیمت نان، تاکنون هیچ افزایش قیمتی در این زمینه نداشتیم.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: وزارت صمت پیرو حکم دیوان عدالت اداری درخصوص رفع ممنوعیت صدور پروانه های کسب نانوایی اقدام کرده است که این رفع ممنوعیت با پیش شرط درخواست آرد یارانه ای همراه است.

وی اضافه کرد: تمام نانوایی های استان اصفهان اعم از یارانه ای نوع یک و دو و آزادپز موظف هستند قیمت های مورد تایید کارگروه گندم، آرد و نان را در محل نانوایی نصب کنند و اگر نانوایی بیش از قیمت های درج شده هزینه نان را دریافت می کند از طریق سامانه ۱۲۴ پیگیری می شود.

نادری تصریح کرد: دولت برای بازار شکر برنامه هایی درنظر دارد. شکر خانوار با قیمت ۷ هزار و ۷۰۰ تومان به ازای هرکیلو عرضه می شود که با تحویل به کارخانه های بسته بندی در فروشگاه های بزرگ، واحدهای صنفی منتخب، تعاونی های مصرف با قیمت مصوب عرضه می شود.  

وی افزود: پیش بینی می شود با توجه به افزایش قیمت چغندرقند و شکرهای وارداتی در بخش تامین شکر صنف و صنعت با افزایش قیمت مواجه شویم که البته در استان اصفهان با قیمت مصوب قبلی به هزینه ۸ هزار و ۸۰۰ تومان به ازای هرکیلو عرضه می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =