مهدی طغیانی

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم گفت: برای پایداری برق در بخش صنایع برنامه ریزی شده است که در زمان پیک مصرف وارد مدار تولید نشوند که نیازمند مدیریت توزیع برق است که البته توانیر در راستای کمتر شدن تامین برق در صنایع قول هایی داده است.

مهدی طغیانی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به مشکلات زیرساختی توسعه نیروگاه در اصفهان اظهار کرد: در استان اصفهان به اندازه ۵ نیروگاه شهید منتظری کمبود برق داریم.

وی افزود: نیروگاه شهید منتظری ظرفیت تولید هزار و ۶۰۰ مگاوات برق را دارد و به علت عدم توسعه نیروگاه ها و فرسودگی شبکه با کمبود برق مواجه هستیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: جبران این کمبود انرژی به سرمایه گذاری سنگین نیازمند است و حتی در فصل زمستان هم تجهیزات نیروگاه ها تعمیرات اساسی (اورهال) نشده است.

وی اضافه کرد: برای پایداری برق در بخش صنایع برنامه ریزی شده است که در زمان پیک مصرف وارد مدار تولید نشوند که نیازمند مدیریت توزیع برق است. البته توانیر در راستای پایداری برق در صنایع قول هایی داده است.

طغیانی گفت: باید در برنامه ششم توسعه ۴ هزار مگاوات برق از طریق انرژی های تجدید پذیر به شبکه تزریق می شد که متاسفانه در چهار سال اخیر یک دهم این مقدار تولید شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =