محصولات فولاد مبارکه

مدیر واحد کنترل کیفی شرکت فولادمبارکه گفت: بازده کیفی شرکت فولاد مبارکه در اردیبهشت ماه به ۹۱ درصد رسید که این عدد برای شرکت رکورد محسوب می شود.

علیرضا کی یگانه در گفت وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری، همزمان با رشد چشمگیر تولید شرکت بالاترین بازده کیفی محصولات شرکت در نواحی فولاد سازی، نورد گرم، نورد سرد و فولاد سبا به دست آمد که منجر به کسب رکورد ۹۱% در کل شرکت و بهبود ۲% نسبت به سال قبل شد که در شرکت فولاد مبارکه رکورد محسوب می شود.

وی افزود: رکورد بازده کیفی شرکت فولاد مبارکه از آنجا مهم است که تمام نواحی تولیدی بالاترین عملکرد کیفی خود را در این ماه با توجه به حجم و ظرفیت تولید محصولات کیفی به دست آوردند.

مدیر واحد کنترل کیفی شرکت فولاد مبارکه اعلام کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری، بازده کیفی واحد فولاد سازی ۹۵.۳ % ، نورد گرم ۹۹.۴%، نورد سرد ۹۶% و فولاد سبا ۹۸.۴% شد که کسب این رکورد در کنار افزایش تولید کمی، منجر به سود آوری شرکت، رضایتمندی مشتریان و به دنبال آن کاهش ضایعات خواهد بود.

وی در پایان از تمام مدیران نواحی تولیدی و کارکنان کنترل کیفی که درکنار پرسنل نواحی تولیدی در ردیابی و اعلام به موقع عیوب و مشکلات خطوط اهتمام کردند، تشکر و قدردانی کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =