فرمانده بسیج فولاد هرمزگان

به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، سید عبدالحمید بحرینی فرمانده پایگاه بسیج شهید لشگری در دیداری صمیمی با ناخدا یکم عسکر عباسی فرمانده تیپ تفنگداران دریایی بندرعباس؛ سی و نهمین سالروز فتح خرمشهر را تبریک و یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

به گزارش ایراسین، در این دیدار، بحرینی به مقاومت ستودنی مردم خرمشهر اشاره کرد و گفت فتح خرمشهر نتیجه فرمان امام خمینی(ره) و تبعیت ملت و رزمندگان اسلام از ولایت فقیه و البته یاری خداوند با مومنین بود و تا زمانی این بصیرت و گوش به فرمان رهبر بودن ادامه یابد تمام نقشه های دشمنان علیه میهن اسلامی نقش بر آب خواهد شد.
ناخدا یکم عباسی نیز با اشاره به این که طبق فرموده امام (ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد، نقش ولایت فقیه را در توسعه، پایداری و امنیت ایران اسلامی، راهبردی خواند و گفت: فرماندهی هوشمندانه  امام راحل (قدس) در جنگ تحمیلی پیروزی ما را رقم زد. اکنون نیز در جنگ اقتصادی،  با فرماندهی امام خامنه ای (مد ظله) و ولایتمداری مردم ، پیروز میدان مقاومت، ملت ایران هستند. 
وی در ادامه به نقش صنایع بالاخص صنایع راهبردی و مادر ، مانند فولاد هرمزگان اشاره کرد و گفت: کاری که شما در جبهه اقتصادی در شرایط سخت تحریم انجام داده اید و جهش تولیدی که در فولاد هرمزگان رقم زده اید کم از مجاهدتهای رزمندگان در میدان نبرد ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =