• ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
  • کد خبر: 14656
  • readingTime: ۱ دقیقه
چلسی

در آخرین هفته لیگ برتر انگلیس تیم‌های صدر جدولی به غیر از چلسی پیروز شدند.

به گزارش ایراسین، لیگ برتر انگلیس در هفته پایانی با برتری منچسترسیتی، منچستریونایتد، لیورپول، تاتنهام و آرسنال و شکست چلسی همراه شد.

منچسترسیتی قهرمان این فصل لیگ برتر در آخرین بازی مقابل اورتون آتش‌بازی کرد و با ۵ گل پیروز شد. دبروینه در دقیقه ۱۱، ژسوس در دقیقه ۱۴، فودن در دقیقه ۵۳ و آگوئرو در آخرین بازی‌اش برای سیتی در دقایق ۷۱ و ۷۶ گلزنی کردند. منچسترسیتی با این برد ۸۶ امتیازی شد و با فاصله ۱۲ امتیازی با منچستریونایتد کارش را به پایان رساند.

منچستریونایتد هم موفق شد ولورهمپتون را ۲ بر یک در زمین حریف شکست دهد. الانگا در دقیقه ۱۳ و ماتا در دقیقه ۴+۴۵ از روی نقطه پنالتی برای یونایتد و سمدو در دقیقه ۳۹ برای ولوز گل زدند.

لیورپول مقابل کریستال‌پالاس ۲ بر صفر برنده شد تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را با حضور در رده سوم با ۶۹ امتیاز کسب کن، مانه در دقایق ۳۶ و ۷۴ برای لیورپول گل زدند.

چلسی خوش‌شانس بود که لسترسیتی هم مغلوب شد تا بین ۴ تیم بالای جدول به کارش خاتمه دهد، چراکه مقابل استون‌ویلا ۲ بر یک مغلوب شد، ترائوره در دقیقه ۴۳ و القاضی در دقیقه ۵۲ از روی نقطه پنالتی برای ویلا گل زدند. چیلول هم تنها گل چلسی را در دقیقه ۷۰ به ثمر رساند.

نبرد لسترسیتی و تاتنهام هم ۴ بر ۲ به سود تاتنهام خاتمه یافت. برای لسترسیتی واردی هردو گل را از روی نقطه پنالتی در دقایق ۱۸ و ۵۲ زد. برای تاتنهام هم کین در دقیقه ۴۱، اشمایکل (گل‌به‌خودی) در دقیقه ۷۶ و بیل در دقایق ۸۷ و ۶+۹۰ گلزنی کردند.

آرسنال هم در آخرین بازی فصل خودش برایتون را ۲ بر صفر برد، په‌په در دقایق ۴۹ و ۶۰ برای توپچی‌ها گل زد. علیرضا جهانبخش یک نیمه در ترکیب برایتون بود و جای خودش را به آدام لالانا داد.

نتایج دیگر بازی‌ها به شرح زیر است:

فولام صفر - نیوکاسل ۲

لیدزیونایتد ۳ - وست‌برومویچ یک

شفیلدیونایتد یک - برنلی صفر

وستهام ۳ - ساوتهمپتون صفر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =