مراسم گرامیداشت هفته روابط عمومی

معاون بهره برداری شرکت فولادمبارکه: وظیفه خطیر و بزرگ روابط عمومی فولادمبارکه در سال ۹۹ برای اطلاع رسانی از دستاوردهای تولید، به خوبی انجام و منجر به امیدآفرینی در میان کارکنان و جامعه شد.

عباس اکبری محمدی در حاشیه نشست هم‌اندیشی و تقدیر از مدیران گروه روابط عمومی فولاد مبارکه در گفت وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: عملکرد فولاد مبارکه در سال ۹۹ و همچنین در ۲ ماه اول سال ۱۴۰۰ هم از نظر تولید کیفی و هم تولید کمی بسیار درخشان بوده است.

به گفته وی، در این میان وظیفه بزرگ و خطیر روابط عمومی بود که این دستاورد بزرگ را که در سال ۹۹ محقق شد و در ۲ ماهه امسال نیز بدست ادامه داشت، به اطلاع ذی نفعان جامعه، مردم و سهامداران و به ویژه کارکنان برساندو

اکبری محمدی افزود: خوشبختانه با عملکرد خوب روابط عمومی، اطلاع رسانی به صورت جامع و صادقانه از روند تولید انجام شد و عملکرد همکاران ما در بخش تولید فولاد مبارکه با شفافیت کامل به اطلاع همگان رسید و تشویقهایی نیز به همراه داشت.

به گفته معاون بهره برداری شرکت فولادمبارکه، مدل اطلاع رسانی مجموعه روابط عمومی فولادمبارکه منجر به امیدآفرینی بین کارکنان و جامعه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =