ومعادن

با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات و مدیران عامل شرکتهای فولاد صبانور و شهید قندی نخستین جلسه بازنگری و تدوین برنامه راهبردی این شرکت روز یکشنبه دوم خرداد ماه برگزار شد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی ومعادن، در این نشست، نماینده شرکت مشاور توضیحاتی را در خصوص لزوم تدوین و پیاده سازی استراتژی در مجموعه بیان و مراحل انجام این امر و نکات کلیدی اجرای موفق آن را تبیین کرد.

امیرحسین نادری مدیرعامل سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات نیز در این نشست مدیران مجموعه را به همکاری و هماهنگی ویژه برای تدوین و اجرای این برنامه راهبردی فراخواند.

وی گفت: اعتقاد دارم توسعه صنعتی کشور از مسیر توسعه شرکتهای بزرگ می گذرد و تجربه های جهانی توسعه در کشورهای پیشرفته نیز موید این موضوع است. توسعه شرکتهای بزرگ قطعا با برخورداری از یک استراتژی درست، عملیاتی و مبتنی بر پایه های علمی امکان پذیر خواهد بود.

وی افزود: استراتژی هلدینگ ومعادن در هماهنگی و تعامل تنگاتنگ با برنامه های ایمیدرو، بنگاههای بزرگ حوزه معدن و صنایع معدنی و فولادی و شرکتهای سرمایه پذیر و زیرمجموعه تدوین خواهد شد.

نادری ادامه داد: به ویژه تلاش می کنیم برنامه های راهبردی شرکتهای گروه منجر به حداکثر هم افزایی و توسعه کل آنها و مکمل یکدیگر باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =