مجتبی فریدونی

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان تغییر نتیجه دیدار سایپا - پیکان به خاطر انجام شش تعویض در تیم پیکان را دور از انصاف دانست.

به گزارش ایراسین، مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره وضعیت تیم فوتبال این باشگاه اظهار داشت: تیم در نیم‌فصل دوم تاکنون وضعیت کلی خوبی داشته و در بازی‌ها روند صعودی را سپری کرده است. در بازی با استقلال در جام حذفی نیز می‌توانستیم برنده باشیم، ولی این بازی‌ هم مثل بازی اخیر دو تیم در لیگ دارای حساسیت‌های زیادی بود. در دیدار با استقلال آقای حسینی ترکیب جدیدی را امتحان کرد.

وی درباره دیگر دیدار حساس ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس که قرار است روز دوشنبه برگزار شود، گفت: قطعاً این بازی به اندازه دیدار تیم های فولاد مبارکه سپاهان و پرسپولیس خیلی حساسیت ندارد، ولی ان‌شاءالله سعی می‌کنیم بازی خوبی را انجام بدهیم و دست پر از زمین خارج شویم.

فریدونی درباره اعتراض باشگاه‌ ذوب‌آهن به همراه دو سه باشگاه دیگر راجع به تغییر نتیجه بازی پیکان و سایپا، به دلیل انجام شش تعویض از سوی پیکانی‌ها در این بازی‌، خاطرنشان کرد: ظاهراً در چند روز آینده قرار است رأی این بازی صادر شود، ولی حرف ما این است که بازیکن پیکان هیچ اثرگذاری بعد از حضور در بازی نداشته است. اینکه عده‌ای می‌گویند نتیجه بازی باید به نفع سایپا تغییر کند، قابل قبول نیست. برای تعویض ششم اعضای تیم پیکان اشتباه کرده‌اند، ولی داور چهارم و ناظر بازی چه کار می‌کردند که حواسشان به تعویض اضافه نبوده است؟

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به دیدار این تیم مقابل ماشین‌سازی تصریح کرد: در بازی تیم ما با ماشین‌سازی، تیم حریف ۱۲ نفره در زمین حضور داشت، ولی هیچ اتفاقی رخ نداد. با این حال در بازی پیکان و سایپا فقط تعویض اضافی در انتهای بازی انجام شده که هیچ تأثیری هم در روند و نتیجه بازی نداشته است. آدم باید در زمین نتیجه بگیرد و نمی‌شود با اشتباهات دیگران که تأثیرگذار هم نبوده است، به دنبال امتیاز بود. این با مرام، انصاف و جوانمردی جور در نمی‌آید.

وی درباره تلاش باشگاه ذوب آهن برای راه‌اندازی سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) در ورزشگاه فولادشهر، یادآور شد: ما روند راه‌اندازی VAR را شروع کردیم و با سه شرکت اروپایی مذاکره کرده‌ایم و از آنها پروپوزال خواسته‌ایم. اقدامات‌مان را به سازمان لیگ گزارش کردیم و آماده‌ایم که این کار را در فولادشهر انجام دهیم. البته اگر سایر باشگاه‌ها هم تمایل داشته باشند در مذاکرات با شرکت‌های اروپایی شروط مناسبی گذاشته‌ایم که از حیث پرداخت هزینه‌ها مشکل زیادی نباشد.

فریدونی در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه‌ای برای به کارگیری VAR از فصل آینده وجود دارد، تصریح کرد: ما جدی پیگیر این موضوع هستیم و اگر سازمان لیگ اجازه بدهد، می‌توانیم VAR را برای فصل جدید لیگ برتر برسانیم. پیشاپیش کارهای‌مان را انجام داده‌ایم و چند پلن از استادیوم و سالن‌های مختلف برای بررسی نصب این سیستم به شرکت‌های مدنظر ارسال کرده‌ایم. فکر نمی‌کنم سازمان لیگ مخالفتی داشته باشد، چون قرار است هزینه‌ها را خودمان پرداخت کنیم و سازمان لیگ تنها باید اجرای این کار را تأیید کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =