• ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
  • خبرنگار: Yousof-nasr
  • کد خبر: 14566
  • readingTime: ۱ دقیقه
وزیر صنعت در اردستان

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه نخستین روز از سفر خود به استان اصفهان ، واحد صنعتی کویر مقوا اردستان را مورد بازدید قرار داد.

به گزارش ایراسین، علیرضا رزم‌حسینی که امروز (۳۱اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) به منظور رسیدگی و ارزیابی واحدهای مختلف تولیدی در بخش صنعتی و معدنی و افتتاح چند طرح تولیدی در استان اصفهان، به این استان سفر کرد، از شرکت کویر مقوا اردستان بازدید به عمل آورد.

این واحد تولیدی با ظرفیت تولید ۴۵ هزار تن مقوای دوبلکس مورد نیاز در صنایع بسته‌بندی در منطقه زواره، کیلومتر ۷ جاده شهراب قرار دارد.

شرکت کویر مقوا اردستان در زمینی به مساحت تقریبی ۱۵۰ هزار متر مربع و با زیربنای بیش از ۳۳ هزار متر مربع بنا شده است.

ظرفیت اشتغالزایی این واحد ۳۰۰ نفر اعلام شده است که در حال حاضر ۱۸۰ نفر در آن مشغول فعالیت هستند و به زودی باقی ظرفیت اشتغال نیز تکمیل خواهد شد.

میزان سرمایه‌گذاری ثابت این واحد تولیدی بیش از ۱۱۵۰۰ هزار میلیون ریال ارزیابی شده که شامل ۴۵۰۰هزار میلیون ریال سرمایه ریالی و ۲۷ میلیون یورو سرمایه ارزی است.

در این بازدید که در ادامه سفر ۲ روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان اصفهان، انجام گرفت چند تن از معاونین و مدیران وزارت صمت، مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

گفتنی است وزیر صنعت،معدن و تجارت در سفر خود به استان اصفهان چندین واحد تولیدی در بخش‌های مختلف صنایع و معادن را مورد بازدید و بهره‌برداری قرار خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =