بازدید از مجتمع معدنی زرمهر

وجیه اله جعفری رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: این سازمان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی، پتانسیل یابی بخش معادن به ویژه معادن کوچک و اکتشاف در تربت حیدریه را سرعت می‌بخشد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، مهندس جعفری ظهر امروز در بازدید از مجتمع معدنی زرمهر تاکید کرد: این منطقه توانمندی قابل ملاحظه ای برای توسعه معادن دارد و ایمیدرو با همکاری سازمان صمت استان این امر را تسریع می کند.

وی در این برنامه که محسن زنگنه نماینده مردم تربیت حیدریه در مجلس نیز حضور داشت، افزود: طی دو سال گذشته اقداماتی در جهت فعال سازی معادن کوچک مقیاس منطقه از سوی ایمیدرو (طرح احیا و فعال سازی معادن کوچک) شروع شده اما به زودی برنامه ریزی جدیدی برای سرعت بخشیدن به فعال سازی پتانسیل های موجود انجام خواهد شد.

جعفری ادامه داد: «طرح توسعه زیرساخت معادن» و «صندوق بیمه سرمایه گذاری معدنی» به عنوان زیرمجموعه های ایمیدرو در این امر فعالیت خود را افزایش خواهند داد.

وی یادآور شد: اخیرا تفاهمنامه هایی با بانک های صنعت و معدن و نیز تجارت برای توسعه معادن امضا شده و ایمیدرو به‌زودی با همکاری وزارت صنعت معدن و تجارت با یک بانک جدید نیز تفاهمنامه مشابهی امضا خواهد کرد.

در این بازدید سید رضا زیارت نیا رئیس هیات مدیرها مجتمع معدنی و صنعتی زرمهر گزارشی از فعالیت معدن در بخش طلا و همچنین پروژه در دست دست فرآوری خاک های صنعتی(کائولن، فلدسپار و سیلیس) ارایه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =