مهدی شایسته فرد

مدیر حوزه ریاست و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان گفت: روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان همواره در مسیر تعامل بخش خصوصی با حاکمیت کوشیده است.

مهدی شایسته فرد در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با تبریک روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات اظهار کرد: در دنیای معاصر ارتباطات و روابط عمومی از اهمیت بسزایی برخوردار است چراکه مغز هر سازمانی در روابط عمومی آن خلاصه می شود.

وی افزود: نقش روابط عمومی نهادهای اقتصادی دولتی و خصوصی در ارائه و انتقال اطلاعات و داده های درست و هدفمند بیش از پیش احساس می شود. ضرورت اعتمادسازی، امیدآفرینی و مطالبه گری در سطح جامعه از وظایف مهم روابط عمومی سازمانهاست.

مدیر حوزه ریاست و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: در دنیای امروز روابط عمومی ها به عنوان عناصر قوی در ارزیابی و تقویت برنامه ها و پیشبرد اهداف سازمان تلقی می شوند و روابط عمومی اتاق بازرگانی همواره خط مشی تعامل دو سویه بخش حاکمیتی با خصوصی را در سرلوحه اهداف خود قرار داده است.

وی اضافه کرد: بهره گیری از بستر فضای مجازی در شناساندن اهداف اتاق بازرگانی و اطلاع رسانی به اعضاء از اقدامات دیگر روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان است.

شایسته فرد بر واسطه گری اتاق بازرگانی اصفهان بین فعالان اقتصادی با نهادهای دولتی تاکید کرد و افزود: روابط عمومی اتاق بازرگانی همواره سعی کرده است وظایف و عملکرد خود را با محیط برون سازمانی و درون سازمانی بسط دهد و با شکل گیری ارتباط دوسویه، مطالبه فعالان اقتصادی و بخش خصوصی را مطرح کند.

وی افزود: اتاق بازرگانی با طرح مباحث فعالان اقتصادی درشورای گفتگو، هئیت های حل بیمه و مالیات، بهره گیری از ظرفیت کارگوترمینال، شتاب دهنده صادرات، ستاد مقاومتی در قوه قضائیه و ستاد تسهیل و رفع موانع درصدد است تا در مسیر تولید مانع زدایی کند.

مدیر حوزه ریاست و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: فعالان اقتصادی استان اصفهان با عضویت در اتاق بازرگانی می توانند مسائل و مطالبات خود را در پارلمان بخش خصوصی پیگیری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =