• ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶
  • کد خبر: 14270
  • readingTime: ۱ دقیقه
مس سونگون

تیم مس سونگون موفق شد با هدایت مربیان اصفهانی برای چهارمین بار قهرمان لیگ برتر فوتسال ایران شد.

به گزارش ایراسین، هفته دهم و پایانی مرحله نهایی  لیگ برتر فوتسال امروز پنجشنبه بیست و سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با انجام سه دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد.

تیم های مس سونگون ورزقان، سن ایچ ساوه و گیتی پسند اصفهان که هر کدام امروز شانس قهرمانی داشتند، ساعت ۱۶ به مصاف حریفان خود رفتند.

در مهمترین بازی تیم مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی که فقط به پیروزی نیاز داشت، به مصاف تیم کراپ الوند رفت و توانست با نتیجه پرگل ۷ بر یک پیروز شده و پوکر قهرمانی خود را کامل کند.

علی افضل سرمربی اصفهانی مس به دلیل محرومیت نتوانست تیمش را از روی نیمکت هدایت کند، اما توانست نام خودش را به عنوان یکی از پرافتخارترین مربیان ایران که ۵ دوره قهرمان لیگ شده، ثبت کند.

در کنار زمین در نبود علی افضل، احمد باغبانباشی دیگر مربی اصفهانی هدایت مسی ها را بر عهده داشت.

همچنین تیم گیتی پسند اصفهان در سالن پیروزی میزبان تیم مقاومت البرز بود که این بازی با نتیجه سه بر یک به سود شاگردان وحید شمسایی در تیم گیتی پسند به پایان رسید. نماینده اصفهان که فقط در صورت تساوی مس سونگون مقابل کراپ الوند و  پیروزی خود در بازی با مقاومت می‌توانست قهرمان این فصل شود.

گیتی پسند در نیمه اول نتوانست گلی را به ثمر برساند اما  نیمه دوم را  با حملات بیشتر و بهتر آغاز کرد ولی در یک ضد حمله در دقیقه ۴ این تیم مقاومت بود که موفق شد توسط آرش دهدار دروازه میزبان را باز کند و گل اول خود را به ثمر برساند. در ادامه‌ گیتی پسند تمام تلاش خود را برای جبران نتیجه انجام داد و توانست سه گل توسط سنگ‌سفیدی، سعید احمدعباسی و وحید شمسایی به حریفش بزند، اما نتیجه سه بر یک سودی برای گیتی ها نداشت چراکه مسی ها با پیروزی زمین مسابقه را ترک کردند.

در پایان بیست دومین مرحله لیگ برتر فوتسال مس سونگون ورزقان، گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه توانستند عناوین اول تا سوم را بدست آورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =