• ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
  • کد خبر: 14232
  • readingTime: ۱ دقیقه
سکه طلا

جدیدترین قیمت سکه و نرخ انواع سکه شامل سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، سکه امامی، نیم سکه، ربع سکه، سکه گرمی، طلای ۱۸ عیار و طلای آب شده ۱۷ عیار (مثقال) اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جدیدترین قیمت طلا و سکه به شرح زیر است:

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰+ تحلیل و پیش بینی قیمت طلا

تحلیل و پیش بینی بازار طلا

عباد محمدولی، کارشناس و تحلیلگر بازار طلا، در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با بیان اینکه هر انس نقره ۲۷.۴۰ دلار، پلاتین ۱۲۳۰ و هر انس پالادیوم ۳۰۰۵ دلار در بازارهای جهانی معامله می‌شود، اظهار کرد: همانطور که در روزهای گذشته و طی معاملات امروز شاهد تغییرات قیمتی بودیم، این اتفاق بازهم رقم خواهد خورد و باید فعلا نظاره‌گر قیمت‌ها باشیم.

وی افزود: اتفاقات روز گذشته میان غزه و رژیم صهیونیستی شدت زیادی نداشت که تحلیل‌های این بازار را تحت الشعاع خود قرار دهد و تغییرات قیمتی بیشتر به رفتارهای داخلی و اخبار اقتصادی داخل کشور باز می‌گردد و تمامی این اتفاقات باعث می‌شود تا با افزایش قیمت ها مواجه باشیم.

این کارشناس بازار طلا درباره اینکه آیا دادگاه رئیس پیشین بانک مرکزی نیز در افزایش قیمت‌ها تاثیر گذار بوده است یا خیر گفت: اصلا تاثیری بر بازار نداشته است و همانطور که گفتم تحلیل‌های مسئولان و اتفاقات داخلی بیش از دیگر اخبارها بر این بازار تاثیر گذاشته است و بازار واکنش نشان داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =