• ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
  • کد خبر: 14031
  • readingTime: ۲ دقیقه
پیام نیازمند

پیام نیازمند گلر محبوب تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در چهار بازی آخر خود هیچ گلی دریافت نکرده است.

به گزارش ایراسین، پیام نیازمند گلر و ستاره‌ این روزهای تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان بوده است، وی در بازی‌های فصل بیستم لیگ‌برتر ایران ۱۰ کلین شیت ثبت کرده و در چهار بازی آخر خود هیچ گلی دریافت نکرده است.

انگیزه بالایی برای ثبت پنجمین کلین شیت متوالی خود در این بازی ۶ امتیازی مقابل تیم پرسپولیس تهران دارد، همانطور که در بازی رفت در تهران، دروازه خود را مقابل قهرمان چهار  دوره اخیر لیگ برتر ایران بسته نگه داشته است. البته این کار در برابر مهاجمان شاداب پرسپولیس که در ۶ بازی ۱۴ گل به رقبای آسیایی خود زده‌اند راحت نخواهد بود.

سنگربان ۲۶ ساله طلایی پوشان اصفهانی انگیزه مضاعفی هم برای بازی در تیم ملی دارد. علیرضا بیرانوند در تیم آنتورپ بلژیک وضعیت مطلوبی ندارد و بیشتر بازی‌های این تیم را از نیمکت دنبال کرده است. دیگر رقیب نیازمند، رشید مظاهری در لیگ قهرمانان آسیا، بر خلاف لیگ برتر عملکرد خوبی نداشت و در ۶ بازی ۸ گل دریافت کرد که فقط ۵ تا از آن‌ها از اولونگا مهاجم آماده الدحیل بود که می‌تواند زنگ خطری برای او مقابل مهاجمان آماده باشد. 

اولین حضور پیام نیازمند در لیگ برتر ایران دیدار هفته بیست و ششم لیگ شانزدهم مقابل ذوب‌آهن بود، که با شکست ۲–۱ پیکان همراه بود. پس از آن و در سال ۱۳۹۶؛ نام وی مجدداً پس از نیمکت‌نشین کردن رحمان احمدی در دیدار مقابل پرسپولیس مطرح و پس از آن تبدیل به دروازه‌بان اول پیکان شد. پس از عملکرد خوب در پیکان، نیازمند تبدیل به اولین خرید امیر قلعه‌نویی در لیگ هجدهم برای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان شد.

پس از درخشش در سپاهان نیازمند برای نخستین‌بار به آخرین اردوی تیم‌ملی ایران در قطر برای حضور در جام ملت‌های آسیای امارات ۲۰۱۹ دعوت شد؛ و توانست با قرار گرفتن در لیست پایانی کارلوس کی‌روش به عنوان یکی از سه دروازه‌بان ایران در این رقابت‌ها راهی امارات شود.

با حضور دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران؛ نیازمند نخستین بازی رسمی ملی خود را در تاریخ ۱۷ مهر ۱۳۹۹ در مقابل ازبکستان انجام داد.

رکورد جالبی از نیازمند به جای مانده، این گلر محبوب پس از گلی که در دقیقه ۴ در هفتهٔ بیست‌نهم لیگ هجدهم در مقابل پدیده مشهد دریافت کرده بود، موفق شد تا دقیقهٔ ۴۵ هفتهٔ نهم لیگ نوزدهم در برابر پارس جنوبی دروازه خود را بسته نگه دارد و با ثبت رکورد ۹۴۰ دقیقه گل‌نخوردن متوالی با عبور از کنار نام‌های بزرگی چون احمدرضا عابدزاده، ناصر حجازی، بهرام مودت، آرمناک پطروسیان و بالاخره حسین حسینی رکوردار گل‌نخوردن در لیگ فوتبال مردان ایران شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =