سپاهان

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران با یک گل نساجی مازندران را شکست داد.

به گزارش ایراسین، در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران تیم های نساجی مازندران و فولادمبارکه سپاهان به میزبانی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که سپاهانی‌ها با تک گل احسان حاج صفی پیروز میدان شدند. این مسابقه به خاطر درگذشت مرحوم نادر دست نشان با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

هر دو تیم با توجه به جایگاه‌شان در جدول رده بندی نیاز به پیروزی داشتند. با شروع بازی سپاهانی ها به دنبال رسیدن به گل برتری بودند که در همان دقایق ابتدایی محمد محبی دیرک عمودی دروازه نساجی را به لرزه درآورد، پس از این موقعیت شاگردان ساکت الهامی بازی روان تری را به نمایش گذاشتند و ارسال های خطرناکی را روی دروازه طلایی پوشان اصفهانی داشتند که با واکنش خوب پیام نیازمند روبرو شدند.

بازی در ادامه آرام دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه ۲۵ همگان منتظر ارسال احسان حاج صفی از فاصله ۳۵ متری بودند که این بازیکن باتجربه اقدام به شوت زنی کرد تا یکی از گل‌های زیبای لیگ را به ثمر رسانده باشد.

پس از این گل بازی بیشتر در میانه زمین دنبال شد که لحظات پایانی نیمه نخست علی آل‌کثیر در موقعیت آفساید به توپ رسید اما کمک داور اعتقادی به آفساید نداشت در این لحظه نژاد مهدی از پشت پیراهن مهاجم نساجی را کشید و سیدرضا مهدوی داور میدان بلافاصله مدافع سپاهان را اخراج کرد و سپاهان با استرس پای به نیمه دوم گذاشت. اما در ۴۵ دقیقه دوم تیم سپاهان با برنامه به هدفش رسید و حتی می توانست در ضد حملات به گل های بیشتری برسد. این سه امتیاز با ۱۰ نفر بسیار برای هواداران اصفهانی دلچسب بود. شاگردان نویدکیا با این پیروزی ۴۴ امتیازی شدند و دوباره به صدر جدول بازگشتند. نساجی نیز همچنان در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

ترکیب نساجی مازندران: سعید جلالی‌راد، حامد شیری، مجتبی بیژن (شاهین طاهرخانی ۲۱)، سعید بیگی حسن نجفی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، محمود قائدرحمتی، کریم اسلامی (حسین زامهران۶۴)، رضا دهقانی (علی زارع۷۷)، علی آل‌کثیر (سجاد آقایی ۷۷)      سرمربی: ساکت الهامی  

ترکیب فولاد مبارکه سپاهان: پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، سروش رفیعی (ولسیانی۴۶)، احسان حاج ‌صفی، محمد رضا حسینی (جلال علیمحمدی۸۴)، محمد محبی (محمدرضا خلعتبری ۹۲)، سجاد شهباززاده (یاسین سلمانی ۷۵)         سرمربی: محرم نویدکیا

تیم داوری: سیدرضا مهدوی، امیررضا آشور ماهانی، احد سلطانی و مجید محمدی

کارت زرد: حامد شیری (۵۵)، ایوب کلانتری (۵۹)، علی آل کثیر(۷۶) و حسن نجفی (۹۱) از نساجی – محمد محبی (۶۵)، پیام نیازمند(۶۹) از سپاهان

کارت قرمز: محمد نژادمهدی(۴۵+۳) از سپاهان

دقایق حساس:

دقیقه ۶: پاس بسیار دقیق دانیال اسماعیلی فر محمد محبی را با جلالی راد تک به تک کرد . این بازیکن گلر نساجی را از پیش رو برداشت ولی ضربه او به دیرک عمودی برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۱۰: ضربه رضا دهقانی به مدافعین سپاهان برخورد کرد و در ریباند ضربه علی آل‌کثیر را پیام نیازمند به کرنر فرستاد.

دقیقه ۱۴: ضربه دانیال اسماعیلی فر با برخورد به بازیکنان نساجی به کرنر رفت.

دقیقه ۲۳: شوت رضا دهقانی با واکنش نیازمند همراه شد و به جایی نرسید.

دقیقه ۲۴: جلالی راد، شوت زیبای احسان جاچ صفی را با واکنشی خوب توپ را به کرنر فرستاد.

*گل اول فولاد مبارکه سپاهان دقیقه ۲۵ توسط احسان حاج صفی: همگان منتظر ارسال احسان حاج صفی از فاصله ۳۵ متری بودند که این بازیکن با تجربه اقدام به شوت زنی کرد و یکی از گل های زیبای لیگ رقم خورد.

دقیقه ۳۵: ضربه ایوب کلانتری از فاصله دور با واکنش نیازمند راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۵: ضربه نورافکن از زاویه بسته با واکنش جلالی راد راهی کرنر شد .

دقیقه ۳+۴۵: محمد نژادمهدی به دلیل جلوگیری از حرکت مستقیم مهاجم نساجی که با نیازمند در حال تک به تک شدن بود، از زمین مسابقه با کارت قرمز مستقیم داور اخراج شد، هرچند مهاجم نساجی کاملا در آفساید بود.

دقیقه ۴۸: ضربه سنگین قائد رحمتی با واکنش پیام نیازمند به بازی برگشت داده شد.

دقیقه ۶۳: ضربه روپای محمدرضا حسینی از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه نساجی به بیرون رفت.

دقیقه ۷۰: خروج نه چندان مطمئن نیازمند و ضربه سر او در برگشت با ضربه آل کثیر همراه شد ولی شوت او دقت نداشت و در حالی که نیازمند بیرون از گل بود، از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۷۳: شوت زامهران به طور خطرناک با فاصله اندک از بالای دروازه سپاهان راهی اوت شد.

دقیقه ۸۴: شوت سجاد آقایی با فاصله از بالای دروازه راهی اوت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =