رمز ارزها

رئیس امور طرح ها و سرمایه گذاری سازمان صمت اصفهان گفت: نخستین شهرک رمزارز کشور در اصفهان به بهره برداری می رسد؛چراکه معتقدیم آینده در دست رمزارزهاست.

غلامرضا توکلی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: استان اصفهان در توسعه رمزارزها در کشور پیشرو است و با برگزاری جلسات متعدد نخستین شهرک رمزارز کشور در هفته آینده در شهرستان فریدن کلنگ زنی می شود.

وی افزود: شهرک رمزارز اصفهان یکی از کاربردی ترین و علمی ترین مزرعه ها در اقتصاد دیجیتال کشور خواهد شد.

رئیس امور طرح ها و سرمایه گذاری سازمان صمت اصفهان تصریح کرد: بر اساس شعار سال، با پیگیری استانداری اصفهان و سازمان صمت، دستورالعمل بسیار سختی که در مورد رمز ارز صادر شده بود  تسهیل شد و سرمایه گذاری در این زمینه به صورت قانونی فراهم شده است.

وی اضافه کرد: یکی از مزیت های شهرک رمزارز در اصفهان مقوله «هتلینگ» است؛ به این معنا که افرادی که چند دستگاه ماینر دارند می توانند به این شهرک اجاره دهند و صاحب درآمد شوند.

توکلی بیان داشت: با اقدام «هتلینگ» افراد در مسیر قانونی ماینرهای خود را به کار می گیرند و از مصرف برق شهری کاسته می شود و همچنین برای افراد صرفه اقتصادی هم خواهد داشت.

وی گفت: سازمان صمت استان اصفهان به نیروگاه ها مجوز رمزارز می دهد؛ به طوری که حتی در دستورالعمل ابتدایی که بسیار هم سختگیرانه بود نیروگاه ها مستثنی بودند و اجازه فعالیت در حوزه استخراج رمزارز را داشتند. چنانچه نیروگاه های استان اصفهان درخواست استخراج رمزارز را داشته باشند در همان مکان جواز صادر می شود.

رئیس امور طرح ها و سرمایه گذاری سازمان صمت اصفهان با اشاره به اینکه آینده در دست رمزارزهاست، گفت: آینده رمزارزها مانند تلفن های هوشمند است و به زودی افراد دارای کیف پول ارز دیجیتال خواهند شد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =