مسکن

رئیس انجمن انبوه سازان مسکن اصفهان گفت: شاهد افزایش قیمت زمین در اصفهان هستیم به طوری که در برخی نقاط قیمت زمین از متری ۱۵ تا ۱۷ به متری ۳۰ تا ۳۵ میلیون رسیده است.

احمد تولا در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: دچار رکود تورمی شده‌ایم به این صورت که  قیمت خانه و زمین افزایش یافته است اما چون مردم قدرت خرید ندارند، گردش مالی را در حوزه زمین و خانه نمی‌بینیم و همین مسئله باعث شده که دچار رکود تورمی شویم.

وی بیان داشت: در بازار مسکن اندکی شاهد رونق خریدوفروش هستیم اما به دلیل پایین بودن قدرت خرید مردم، ‌ شاهد رونق در این بازار نیستیم و یک نوع شاهد یک شکافی شده ایم که تنها با حمایت دولت و تخصیص وام‌های مسکن بالای ۱۰۰ میلیون تومان با شرایط خوب به مردم می توانیم شاهد پررونق شدن بازار مسکن شویم.

رئیس انجمن انبوه سازان مسکن با اعلام اینکه قیمت زمین در برخی از نقاط اصفهان مثل مرداویج و عباس آباد به شدت افزایش یافته است به این صورت که قیمت هر متراژ زمین از ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان به ۱۸ میلیون و از ۱۵ تا ۱۷ میلیون به ۳۰ تا ۳۵ میلیون تومان افزایش یافته است، ادامه داد:  امروز شاهد فروش مسکن بیشتر در مناطق نوساز و شهرهای جدید و حاشیه شهرها هستیم که قیمت خانه ها روی ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =