تزریق واکسن کرونا

مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان گفت: تاکنون ۸۰ هزار نفر در اصفهان نسبت به کرونا واکسینه شده اند و امروز محموله ۱۳ هزار دوز واکسن کرونا وارد اصفهان شد.

رضا فدایی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: تاکنون ۸۰ هزار دوز واکسن کرونا در استان اصفهان تزریق شده است و جدیدترین جامعه هدف تزریق واکسن کرونا در استان اصفهان، افراد بالای ۸۰ سال است که بالغ بر ۸۰ هزار نفر می شوند و به تدریج برای دریافت واکسن کرونا فراخوان می شوند.

وی افزود: تزریق واکسن کرونا در استان اصفهان ادامه دارد و تاکنون بین یک و نیم تا دو درصد از جامعه هدف استان اصفهان در برابر کرونا واکسینه شدند؛ واکسینه کادر بهداشت و درمان به اتمام رسیده است و در نوبت جدید تزریق واکسن افرادی که در دوره های قبلی واکسینه نشدند، در جامعه هدف واکسیناسیون کرونا تعریف می شوند.

مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان گفت: بیماران مبتلا به تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی، پیوند عضو و سرطان با فراخوان تدریجی واکسن کرونا را دریافت می کنند. تاکنون دو هزار و ۸۰۰ نفر از این بیماران واکسن کرونا را دریافت کردند که به علت کثرت این جمعیت، واکسیناسیون این افراد ادامه خواهد داشت.

وی گفت: کارآزمایی فاز سوم واکسن «کو ایران برکت» از ۲۱ اردیبهشت ماه در اصفهان به همراه چهار شهر دیگر اجراء می شود.

وی به استقبال مردم از فراخوان واکسن «کونژوگه» محصول ایران و کوبا اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش دو هزار نفر در فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا انستیتوپاستور ایران و انستیتو فینلای کوبا شرکت کرده اند که روزانه بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر در این فراخوان واکسن دریافت می کنند. 

فدایی تاکید کرد: تعدادی از داوطلبان فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا انستیتوپاستور ایران و انستیتو فینلای کوبا واجد شرایط نبودند و از مجموع شرکت کنندگان کاسته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =