مجتبی برزگر

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان گفت: در راستای نیل به شعار سال اعطای نشان اعتماد به واحدهای صنفی در استان اصفهان ارائه می شود.

مجتبی برزگر در گفت وگو با خبرنگار ایراسین با اعلام اینکه در راستای نیل به شعار سال اعطای نشان اعتماد به واحدهای صنفی استان اصفهان توسط انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان در دستور کار قرارگرفته است، اظهار کرد: واحدهای صنفی در استان اصفهان که به قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان پایبند باشند و بهبود شرایط و شیوه نامه ابلاغ شده را رعایت کنند می توانند این نشان اعتماد را دریافت کنند.

وی افزود: نشان اعتماد به واحدهای صنفی تعلق می گیرد که سابقه ای در تعزیرات حکومتی استان اصفهان نداشته باشند.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان با اشاره به اینکه واحدهای صنفی از این طرح استقبال کردند، تصریح کرد: این نشان با هدف ارتقاء و شناسایی واحدهای صنفی معتبر در استان اصفهان اجرا می شود تا به استیفای حقوق مصرف کنندگان منجر شود.

وی اضافه کرد: با اجرای کامل طرح نشان اعتماد به واحدهای صنفی توسط انجمن های شهرستان های اصفهان می توان به ارتقاء واحدهای صنفی با استاندارد بالا امیدوار شد و هم شهروندان به اطمینان خاطری بیشتری از  واحدهای صنفی خدمات دریافت کنند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =