تراکتور

تیم فوتبال تراکتور ایران در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، نیروی هوایی عراق را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

به گزارش ایراسین، در آغاز هفته چهارم لیگ قهرمانان فوتبال آسیا روز جمعه سوم اردیبهشت ماه، تیم های تراکتور ایران و نیروی هوایی عراق از گروه B  به میزبانی استادیم شارجه امارات به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر برای تراکتوری ها به پایان رسید.

با توجه به اینکه شاگردان خطیبی در سه بازی قبلی تنها سه امتیاز آورده بودند سخت به دنبال کسب پیروزی بودند و از طرفی نماینده عراق نیز با دو امتیاز نیز در موقعیت مشابه نماینده ایران قرار داشت.  با شروع بازی روی حرکت و شوت بابایی تراکتور توسط مهدی تیکدری به گل رسید. پس از این گل تراکتوری ها بازی را در میانه زمین مدیریت کردند تا اینکه دقیقه ۳۸ در حالیکه محمد عباس زاده میرفت با فهد طالب تک به تک شود، میثم جبار از پشت بازیکن تراکتور را به زمین زد تا داور این بازیکن را با کارت قرمز مواجه کند، با ده نفر شدن نماینده عراق کار برای شاگردان خطیبی آسان شد و با برتری یک بر صفر به رختکن رفتند.

نیمه دوم همگان فکر می کردند که تراکتور به گل های بیشتری برسد و بازی را به دست گیرد اما اینگونه نبود و شاگردان ایوب اودیشو می توانستند به گل تساوی برسند که با خوش شانسی نماینده ایران بازی با همان گل مهدی تیکدری به پایان رسید. تراکتور ایران با این پیروزی ۶ امتیازی و در همان رده دوم گروه B  قرار گرفت. شاگردان ایوب اودیشو نیز همان دو امتیازی باقی ماند تا امیدهایش برای صعود ناامید شود. تراکتور در بازی پنجم روز دوشنبه ششم اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف پاختاکور ازبکستان می رود.

ترکیب تراکتور ایران: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، اکبر ایمانی(محمد قادری ۶۵)، حمید بوحمدان (محمد خرم ۸۳)، پیمان بابایی، مهدی تیکدری، ابوالفضل رزاق پور، محمد عباس زاده (علی فتحی۸۳)، میلاد فخرالدینی (پیمان کشاورزی ۸۷)، محمد مسلمی پور (سامان نریمان جهان ۴۶)           سرمربی: رسول خطیبی

ترکیب نیروی هوایی عراق: فهد طالب، احمد ابراهیم، میثم جبار، ابراهیم بایش، حمادی احمد (شریف عبدالکاظم ۴۲)، همام طارق (جفرسون۷۰)، احسان حداد (سامح سعید۳۱)، لونی الآنی (حسن متروک ۴۲)، علی محسن (راشد حامد۷۰)، علی کاظم، مصطفی محمد              سرمربی: ایوب اودیشو

تیم داوری: جومی ایدا (ژاپن)، اوسامو نومورا (ژاپن)، کائو یی (چین) داور چهارم: نواف عبدالشکرالله (بحرین)

کارت زرد: محمد مسلمی پور (۲۴)، پیمان بابایی (۹۳) از تراکتور ایران – لویی الانی (۴۲)، حسن متروک(۸۵) از نیروی هوایی عراق

کارت قرمز: میثم جبار(۳۸) از نیروی هوایی عراق

دقایق حساس:

*گل اول تراکتور دقیقه ۲ توسط مهدی تیکدری: شوت پیمان بابایی با  دفع ناقص فهد طالب گلر نیروی هوایی همراه بود که در ریباند مهدی تیکدری گل اول بازی را به ثمر رساند.

دقیقه ۱۳: پاس عرضی احسان حداد از سمت راست را لویی الانی با یک شوت خطرناک روانه دروازه تراکتور کرد که تکل به موقع فخرالدینی این توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۱۸: ارسال کرنر تراکتور از سمت چپ توسط مهدی تیکدری با ضربه چکشی هادی محمدی به طور خطرناک بیرون رفت.

دقیقه ۳۸: در حالیکه محمد عباس زاده میرفت با فهد طالب تک به تک شود، میثم جبار از پشت بازیکن تراکتور را به زمین زد تا داور به بازیکن عراقی کارت قرمز را نشان دهد.

دقیقه ۴۰: فهد طالب ضربه ایستگاهی محمد عباس زاده را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۵۱: شوت سرکش پای چپ محمد عباس زاده را فهد طالب دفع کرد.

دقیقه۶۳: شریف عبدالکاظم پاس طارق همام را در مصافی تک به تک با اخباری نتوانست تبدیل به گل کند.

دقیقه ۶۸: ضربه روپای محمد قادری از بالای دروازه با اختلاف کم به اوت رفت.

دقیقه ۷۳ : ضربه فخرالدینی از زاویه بسته وارد دروازه نیروی هوایی عراق نشد.

دقیقه ۷۴: پاس جفرسون به عبدالکاظم رسید که شوت این بازیکن را ابوالفضل رزاق پور پیش از اینکه به خط دروازه و اخباری برسد دفع کرد.

دقیقه ۸۱: ضربه شریف عبدالکاظم با خوش شانسی تراکتوری ها از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۹: ضربه پشت محوطه جریمه محمد قادری را فهد طالب مهار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =