آب شیرین کن

مدیرتحقیق و توسعه شرکت کاشفان نیل فام معتقد است شرکت های دانش بنیان با تصفیه فاضلاب و روش های گوناگون می توانند راهکارهای مناسبی جهت کاهش آب بری صنایع ارائه دهند.

به گزارش ایراسین، برگزاری نخستین نمایشگاه و جشنواره ملی فولاد فرصتی شده است تا فعالان این حوزه از ایده پردازان، فن پردازان، استارتاپ‌ها و شرکت های دانش بنیان در این جشنواره حضور چشمگیر داشته باشند، به همین منظور خبرنگار ایراسین به سراغ یکی از این شرکت های فعال رفته است و با حیدرزاده  مدیر تحقیق و توسعه شرکت مهندسی کاشفان نیل فام  گفتگویی داشته است که ماحصل آن در ادامه می‌آید؛

لطفا توضیحاتی در رابطه با زمینه کاری خود ارائه دهید؟

فعالیت ما طراحی و ساخت پکیج های نوین تصفیه فاضلاب بهداشتی و صنعتی از ابعاد 5 مترمکعب در شبانه روز تا 5000 مترمکعب در شبانه روز با رویکرد بازیافت آب است.پساب خروجی ما کاملا استاندارد است، استانداردهایی که ما داریم در واقع فراتر از استانداردهای سازمان محیط زیست است و پساب خروجی قابلیت کاربرد در مصارف فضای سبز شهری را نیز دارد دارد .

زمینه فعالیت شما چه کمکی به فعالین صنعت فولاد می کند؟
تصفیه فاضلاب صنایع فولادی اعم ازبهداشتی و صنعتی و بازچرخانی آب در این صنایع هزینه های این شرکت ها را تاحدود زیادی کاهش می دهد.

در حال حاضر صرفه جویی در مصرف آب و بازچرخانی آب در صنایع موضوع روز کشور است.


نظرتان در مورد نمایشگاه چیست ؟
از باب شناسایی شرکت های نوپا به  مسئولان کار بسیار خوب و متفاوتی بود، به ویژه اینکه مسئولین می آیند و مستقیما آشنا می شوندف این حمایت ها رشد این شرکت ها را به دنبال دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =