دانش بنیان

مدیرعامل شرکت دانش بنیان درصا معتقد است حضور شرکت های دانش بنیان در نخستین جشنواره و نمایشگاه فولاد ایران اعتبار این شرکت ها در صنعت فولاد را افزایش داده است.

به گزارش ایراسین، برگزاری نخستین نمایشگاه و جشنواره ملی فولاد فرصتی شده است تا فعالان این حوزه از ایده پردازان، فن پردازان، استارتاپ‌ها و شرکت های دانش بنیان در این جشنواره حضور چشمگیر داشته باشند، به همین منظور خبرنگار ایراسین به سراغ یکی از این شرکت های فعال رفته است و با مهدی حیدری  مدیر شرکت درصا  گفتگویی داشته است که ماحصل آن در ادامه می‌آید؛

 گزارشی از زمینه فعالیت خود ارائه بفرمایید؟

زمینه فعالیت ما پردازش تصویرو بحث Xray  است و حدود ۷-۸ سال است که با فولادسازان مطرح کشور در حال کار هستیم.

 موضوع پردازش تصویر امروزعلم به روز دنیا است و تازه دارد جایش را در صنعت پیدا می کند. خوب خوشبختانه ما تیمی که داریم همه متخصصان این امر هستند و در واقع تیم خیلی قوی دور هم جمع شدیم.
سطح برگزاری جشنواره و نمایشگاه را چطور ارزیابی می کنید؟

 هدف برگزاری نمایشگاه خیلی هدف خوب و در واقع یک جورایی متعالی بود شعارها هم خیلی شعارهای خوبی است. در مرحله اجرایی و عملیاتی نمی گویم خوب نیست ولی می توانست خیلی بهتر باشد. به نظر می رسد مدیران می توانستند فضای بهتری را برای شرکت های دانش بنیان مهیا کنند.
آیا شما موفق به جذب مشتریان جدید شدید؟

یکی از دستاوردهای این رویداد برای ما دیدار با بزرگان این صنعت و پیگیری نتیجه  پروپوزال هایی  بود که در گذشته ارائه داده بودیم.

یکی از مزیت های بزرگ این رویداد آشنایی رودر رو با مدیران شرکت های بزرگ بودا که در حالت عادی ممکن نبود. افزایش اعتبار شرکت های دانش بنیان حاضر در رویداد حاضر بزرگترین دستاورد  این حوزه به شمار می آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =