گلمحمدی

یحیی گل‌محمدی می‌گوید که اگر تیمش تمرکز بیشتری داشته باشم فرصت پیروزی را خواهد داشت.

به گزارش ایراسین، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با گوای هند درباره نتایج تیمش گفت: هر نتیجه ای که به دست می‌آید حاصل تلاش یک مجموعه است. نتایج پرسپولیس در آسیا و لیگ داخلی، اصلی ترین دلیلش وجود نسل خوب و جنگجو در این تیم بوده است. یک نسل مبارزه طلب که برای پیروزی جنگیده و هیچ وقت تسلیم نشده است. این نسل شجاع باعث پیروزی شده و همچنین مربیان و عوامل باشگاه که زحمت کشیدند و در کنار این شجاعت باعث شدند این نتیجه رقم بخورد.

وی افزود: در کنار این ها پشتیبانی و حمایت و انرژی مثبت هواداران عامل موثر در نتایج خوب سال های اخیر پرسپولیس بوده است.

او با اشاره به تیم گوآ اظهار داشت: آن ها یک تیم کاملا منظم، تاکتیکی و با دوندگی بالا هستند و شاید سورپرایز لیگ قهرمانان آسیا باشند. فکر کنم از لحاظ روحی و روانی و تاکتیکی به مرحله خوبی رسیدند و فکر کنم نتایجی که تا حالا گرفتند و توانستند دو نیم خوب را متوقف کنند، بر اساس شایستگی و لیاقت بوده است. ما بازی راحتی نخواهیم داشت و باید خیلی با تمرکز باشیم. تیمشان در ضد حمله خیلی خطرناک است و باید بتوانیم از این خطر خوب مراقبت کنیم و نگذاریم به گل برسند. خیلی بازی سختی خواهیم داشت. از بازیکنانم میخواهم مثل دو بازی قبلی باشند و با تمرکز بالا، سه امتیاز مهم و حساس این بازی را بگیریم. مطمئنم اگه خوب تمرکز داشته باشیم و نسبت به بازی های قبلی بیشتر بدوویم و بیشتر بجنگیم، پیروز خواهیم شد.

گل‌محمدی در خصوص گلزنی تیمش عنوان کرد: مطمئنم فردا موقعیت خواهیم داشت و باید خوب استفاده کنیم. همیشه تمرینات گلزنی داشته ایم. دروازه‌بان گوآ واقعا ستاره و یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود و چیزی که مهم است داشتن تمرکز و زدن ضربات آخر است. اگر خوب زده شود به گل میرسیم و عملکرد دروازه‌بان هم مهم است. امیدوارم از موقعیت ها خوب استفاده کنیم و باید جوری بازی کنیم که خودمان را در موقعیت زدن ضربه آخر و گل قرار دهیم. این مستلزم این است که از فضاهای کناره و عمق استفاده کنیم. فکر کنم با استفاده از فضا و پاس های عمقی می‌توانیم موقعیت بسازیم. البته عملکرد دروازه‌بان حریف هم اهمیت دارد اما یک چالش و رقابت خوب را خواهیم داشت و امیدوارم این رقابت در نهایت به سود مهاجمان ما باشد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =