نادری

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: هیچ گونه کمبود شکر در بازار ماه رمضان اصفهان وجود ندارد و این کالای اساسی به صورت بسته بندی شده در بازار توزیع می شود.

اسماعیل نادری در گفت وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به شکر به عنوان یکی از کالاهای اساسی و پرمصرف در ماه رمضان اظهار کرد: دو نوع شکر خانوار و صنف و صنعت در بازار اصفهان توزیع می شود. شکر صنف و صنعت با قیمت ۱۱هزار و پانصد تومان به ازای هر کیلو و معادل ۵ هزار تن برای واحدهای صنعتی و تولیدی توزیع شده است که در صورت تقاضا، باز هم به بازار تزریق خواهد شد.

وی افزود: با تامین شکر مورد نیاز واحدهای صنف و صنعت درصدد هستیم به هرگونه تهیه این کالای اساسی از طریق واسطه گری پایان دهیم.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: شکر مورد نیاز واحدهای صنف و صنعت از طریق سامانه رهتاب توزیع نمی شود؛ بلکه از طریق اتحادیه و تعاونی ها و اداره های صمت در شهرستانها عرضه می شود.

وی اضافه کرد: در بازار اصفهان، در بخش شکر خانوار بیش از هزار تن و به صورت قند و شکر، با قیمت هشت هزار و ۷۰۰تومان به ازای هر کیلو توزیع می شود.

نادری گفت: شکر خانوار به صورت بسته بندی یک تا سه کیلوگرمی تحت پوشش «سامانه رهتاب» توزیع می شود و به صورت فله ای در بازار عرضه نشده است. 

وی افزود: توزیع شکر خانوار در بازار اصفهان توسط ۵ شرکت بسته بندی شکر به صورت مویرگی انجام می شود و سازمان صمت اصفهان بر نحوه توزیع این بخش نظارت دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =