• ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱
  • کد خبر: 12760
  • readingTime: ۱ دقیقه
سعید لطفی

مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: تیم جوان و با انگیزه‌ای داریم که به هواداران قول می‌دهیم تمام تلاش‌مان را کنیم که دست پر از اصفهان خارج شویم.

به گزارش ایراسین، سعید لطفی مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان اظهار داشت: قبل از هر چیز جا دارد از میهمان نوازی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تشکر کنم و برای بازی ما یک محروم داریم که مقتدایی است و به لطف خدا فعلا محروم نداریم و از چهارشنبه هفته گذشته به این مجموعه اضافه شدیم و شناخت‌مان از این مجموعه نسبی است.

وی با بیان اینکه تیم جوان و با انگیزه‌ای داریم، گفت: به هواداران قول می‌دهیم تمام تلاش‌مان را کنیم که دست پر از اصفهان خارج شویم. تیم فولاد مبارکه سپاهان یک تیم خیلی خوب است و جایگاهی که در جدول دارد به هیچ عنوان اتفاقی نیست و بازیکنان، کادرفنی، مجموعه باشگاه و تیم پشتیبانی موفقی دارند که نشان می‌دهد جایگاه شان شانسی نیست و زحمت می‌کشند.

سعید لطفی ادامه داد: هر دو تیم فردا بازی سختی پیش روی دارند و شاگردان محرم نوید کیا جنگنده است که امیدوارم یک بازی تماشاگر پسند را شاهد باشیم.

مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پیرامون شناخت از بازیکنان تیمش اظهار داشت: چون شغل مان مربیگری است از قبل شناخت کافی روی بازیکنان تیم خود داشتیم و تمام تیم‌ها را رصد می‌کنیم.

وی افزود: برای اینکه بازیکنان بتوانند با تفکرات آقای محمود  فکری و دیگر کادرفنی آشنا شوند، فکر می‌کنم حداقل چند هفته‌ای زمان می‌برد اما با این وجود از روز چهارشنبه هفته گذشته تمام تلاش را کردیم که بتوانیم تفکرات آقای فکری را به بچه‌ها القا کنیم و آنها هم تلاش می‌کنند که نکات تاکتیکی آقای فکری را در زمین پیاده کنند.

گفتنی است محمود فکری روز سه شنبه هفدهم فروردین ماه ۱۴۰۰ پس از توافق با مدیران باشگاه نفت مسجد سلیمان به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد، کمک‌های محمود فکری سعید لطفی، حنیف عمران زاده، محمدهادی عسگری، حمزه حدادی، احسان قاضی، داریوش صادقی هستند. پیش از این داریوش یزدی سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان بود که پس از باخت مقابل نساجی مازندران از بازیکنان تیم خداحافظی کرد تا زمزمه های پیوستن سرمربی جدید در تیم شنیده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =