• ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
  • کد خبر: 12697
  • readingTime: ۲ دقیقه
دیدار دوتیم سپاهان اصفهان و نفت مسجدسلیمان در هفته چهارم لیگ برتر باتساوی
صفر بر صفر در ورزشگاه نقش جهان به پایان رسید

عکس مجتبی جهان بخش

ساعت بازی دو تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و نفت مسجد سلیمان تغییر کرد.

به گزارش ایراسین، در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران، قرار بود تیم های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و نفت مسجد سلیمان ساعت ۱۸:۵۰ روز دوشنبه ۲۳ فروردین در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم بروند که به دلیل محدودیت تردد شبانه  به جای ساعت ۱۸:۵۰ از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز خواهد شد.

نفت مسجدسلیمان در حالی در هفته بیستم مسابقات لیگ برتر برابر سپاهان قرار خواهد گرفت که اعضای این تیم بعد از انجام تمرین راهی اصفهان شدند. با تصمیم محمود فکری، نفت مسجدسلیمان یک روز زودتر به اصفهان آمد و آنها آخرین تمرین قبل از بازی با فولاد مبارکه سپاهان را فردا یکشنبه در این شهر انجام خواهد داد.

نفت مسجدسلیمان برای دیدار روز دوشنبه برابر سپاهان فقط مجتبی مقتدایی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت. از طرفی تیم فولادمبارکه سپاهان برای بازپس گیری صدر جدول از نفت مسجد سلیمان پذیرایی می کند.

پیروزی شاگردان محرم نویدکیا در این دیدار یعنی حرکت به سوی قهرمانی. طلایی پوشان اصفهانی در شرایطی به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌روند که بازگشت احسان حاج‌صفی خط میانی سپاهان را تقویت کرده و حضور بازیکنانی مانند سروش رفیعی، یاسین سلمانی، جلال علی‌محمدی و محمد کریمی در کنار حاج‌صفی سپاهان را در خط میانی تبدیل به یکی از قدرتمندترین تیم‌های حاضر در لیگ کرده است. از طرف دیگر اضافه شدن حاج‌صفی به ترکیب سپاهان علاوه بر بالا بردن قدرت خلاقیت و تنوع تاکتیکی این تیم، خط میانی تیم نویدکیا را مستحکم‌تر از قبل نموده و خلأهای دفاعی زردپوشان را کاهش داده است.

در فاز هجومی نیز سپاهانی‌ها در نیم‌فصل نخست نشان دادند که از شرایط خوبی برخوردار بوده و حضور بازیکنانی مانند سجاد شهباززاده، محمد محبی، محمدرضا حسینی، محمدرضا خلعتبری و استنلی، دست محرم نویدکیا را برای رسیدن به ترکیب ایده‌آل خود باز گذاشته است. طلایی پوشان سپاهان با ۱۹ بازی و با ۴۰ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارند و نماینده مسجد سلیمان با ۲۰ امتیاز رده دوازهم را از آن خود کرده است. در تیم سپاهان سجاد شهباززاده با ۱۶ گل و در تیم نفت مسجدسلیمان ساسان حسینی با ۵ گل، برترین گلزنان دو تیم هستند.

برنامه هفته بیستم لیگ برتر ایران:

پنجشنبه نوزدهم فروردین ۱۴۰۰

صنعت نفت آبادان-استقلال      تعویق

پرسپولیس۲- نساجی مازندران ۰

یکشنبه بیست و دوم فروردین ۱۴۰۰

ماشین‌سازی‌تبریز- آلومینیوم اراک ساعت ۱۷

مس رفسنجان- سایپا ساعت     ۱۸:۳۰

دوشنبه بیست و سوم فروردین ۱۴۰۰

پیکان- گل گهرسیرجان    ساعت  ۱۷:۳۰

فولاد مبارکه سپاهان- نفت‌ مسجدسلیمان ساعت  ۱۷:۳۰

پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۰

شهرخودرو مشهد- ذوب آهن اصفهان  ساعت ۲۰:۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =