رسول لاوی

رسول لاوی گفت: مباحث آموزشی و آکادمیک ورزشی در اولویت برنامه های واحد امور باشگاه های اداره کل ورزش و جوانان است.

 رسول لاوی مسئول واحد امور باشگاه های اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین به شرح وظایف این واحد اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از ۱۵۰۰ باشگاه ورزشی در سطح استان اصفهان در رشته های مختلف فعالیت می کنند که عمده فعالیت ما در بحث باشگاه ها صدور پروانه فعالیت و تمدید مجوزهای باشگاه ها است و کلیه امور مربوط باشگاه های ورزشی استان اصفهان را  دنبال می کنیم.  

وی ادامه داد: یک تغییری که در بحث واحد امور باشگاه های اداره کل ورزش و جوانان اتفاق افتاد این بود که استان اصفهان به عنوان طرح پایلوت از طرف وزارت ورزش و جوانان برای انجام صدور و تمدید پروانه فعالیت به شکل الکترونیکی انتخاب شد و از اردیبهشت سال ۱۳۹۹ استارت این کار زده شد و تمام درخواست ها را از طریق سیستم الکترونیکی به آدرسm۵.msy.gov.ir  ثبت می کنیم.

رسول لاوی با بیان اینکه خوشبختانه استقبال خوبی از سامانه الکترونیکی شده است، افزود: اوایل این سیستم مشکلاتی داشت که روز به روز ارتقاء پیدا کرد و کیفیت آن مطلوب تر گردید و پروسه کاغذ و مدارک فیزیکی حذف و مراجعه ارباب رجوع به حداقل خودش رسید. درخواست هایی که در سامانه التکرونیکی ثبت می شود شامل صدور مجوز، تمدید مجوز، صدور موافقت اصولی بدون زمین و صدور موافقت اصولی با زمین است.

مسئول واحد امور باشگاه های اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: با ۲۴ شهرستان تعامل و همکاری داریم و همکاران ما در ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان اصفهان، مدارک متقاضیان را در قالب صدور و تمدید پروانه اخذ و برای ما بارگذاری می کنند، ما در نهایت مجوز فعالیت برای باشگاه ها را صدور خواهیم کرد.

وی با اشاره به بحث شیوع ویروس کرونا گفت: سال گذشته با بحث ویروس کرونا مواجه بودیم که تعدادی از باشگاه داران از باشگاه داری انصراف دادند، ولی عمده باشگاه ها به فعالیت خود ادامه می دهند. به دلیل هزینه های سرسام آوری که برای اماکن ورزشی است، استخرهای ما عملا هزینه های زیادی برای نگهداری پرداخت می کنند، قطعا متضرر می شوند و باشگاه هایی که از لحاظ مالکیتی استیجاری هستند و اجاره بهای زیادی را پرداخت می کنند، قطعا آسیب زیادی را در بحث کرونا متحمل خواهند شد.

رسول لاوی به برنامه پیش روی واحد امور باشگاه های اداره کل ورزش و جوانان اشاره کرد و اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ به سمت بحث آموزش گام بر خواهیم داشت چراکه بسیاری از اطلاعات را باشگاه داران ندارند و با مشکل مواجه می شوند، در این بین مباحث آموزشی و آکادمیک ورزشی را در اولویت برنامه های خود داریم و کلاس های آموزشی را برگزار خواهیم کرد.

مسئول واحد امور باشگاه های اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در خصوص برنامه راهبردی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در برنامه راهبردی ورزش استان اصفهان واحد امور باشگاه های اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان خیلی دخیل و اثرگذار است و ما هم همه همت و تلاش خود را در راستای هرچه بهتر اجرایی شدن سند راهبردی و چشم اندازی که برای امور باشگاه ها ترسیم شده انجام خواهیم داد و به آن جامع عمل بپوشانیم. 

وی ادامه داد: در برنامه راهبردی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان باشگاه های کودک را مدنظر قرار داده ایم و درصدد صدور و راه اندازی این باشگاه ها نیز هستیم و با توجه به شیوع ویروس کرونا، باید خانواده ها را به صورت مجازی به سمت ورزش سوق دهیم و به نوعی خانه ها را تبدیل به یک باشگاه ورزشی کنیم.

رسول لاوی در پایان با بیان اینکه باید از دانش و معلومات مسئولین و مربیان باشگاه ها  را ارتقا دهیم، افزود: با وجود بیش از ۱۵۰۰ باشگاه ورزشی، جمعیتی بیش از ۱۵ هزار نفر مخاطب داریم و مستقیم با آنها در ارتباط هستیم و این پتانسیل بسیار خوبی محسوب می شود و از این ظرفیت می توان در راه توسعه ورزش بهره برداری نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =