شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

گزارشی از عملکرد تولید و فروش شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با نماد کگل در سال ۱۳۹۹ منتشر شد که بر اساس آن میزان فروش این شرکت در مقایسه با سال ۹۸ با رشد ۱۲۸ درصدی همراه شده و تولید کنسانتره این شرکت از مرز ۱۵ میلیون تن در سال عبور کرده است.

به گزارش ایراسین، میزان فروش شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در اسفند ماه ۹۹ به میزان ۲۷,۵۵۰,۲۴۸ میلیون ریال بوده است که از این میزان، سهم فروش در بازار داخلی ۲۵,۳۸۸,۴۳۰ میلیون ریال بوده و درآمد حاصل از صادرات نیز به میزان ۲,۱۶۱,۸۱۸ میلیون ریال به ثبت رسیده است. بیشترین محصول به فروش رفته در بازار داخلی گندله و در بازار صادراتی گندله ریزدانه صادراتی بوده است.

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در ۱۱ ماهه سال ۹۹ توانسته است فروشی برابر با ۲۶۵,۴۰۴,۴۴۹ میلیون ریال داشته باشد که از این میزان سهم بازار داخلی ۲۶۰,۲۰۸,۹۸۹ میلیون ریال و سهم بازار صادراتی نیز ۵,۱۹۵,۴۶۰ میلیون ریال بوده است.

در مجموع می‌توان گفت، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر از ابتدای سال مالی ۹۹ تا ۳۰ اسفند فروشی به مقدار ۲۹۲,۹۵۴,۶۹۷ میلیون ریال داشته که در مقایسه با میزان فروش ثبت شده در ۱۲ ماهه سال ۹۸ به میزان ۱۲۸,۲۵۷,۱۱۱ میلیون ریال با رشد فروش ۱۲۸ درصدی همراه گشته است. همچنین بخش عمده ای از فروش کگل در سال ۹۹ از فروش محصولات در بازار داخلی بوده است به این ترتیب که از کل درآمد حاصل شده، سهم بازار داخلی ۲۸۵,۵۹۷,۴۱۹ میلیون ریال و سهم بازار صادراتی نیز ۷,۳۵۷,۲۷۸ میلیون ریال شده است.

گفتنی است شرکت گل‌گهر در ۱۲ ماهه سال ۹۹ توانسته است: ۱۲ میلیون و ۱۳۰هزار و ۷۸۴ تن گندله، ۱۱۷هزار و ۵۷۴ تن گندله ریزدانه و ۱۵ میلیون و ۱۴۰ هزار و ۵۴۸ تن کنسانتره سنگ آهن تولید کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =