جلال علی‌محمدی

هافبک تیم سپاهان در مورد دیدار با مس رفسنجان و همچنین بازگشت احسان حاج صفی صحبت کرد.

به گزارش ایراسین، جلال‌ علی‌محمدی درباره پیروزی برابر مس رفسنجان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و می‌دانستیم مقابل تیم مس کار سختی داریم و کادرفنی هم به ما گوشزد کرده بود که باید خیلی مراقب حریف باشیم. مس رفسنجان تیم بسیار خوبی است و در لیگ برتر هم نتایج بسیار خوبی گرفته و ناعادلانه بود که این 2 تیم در این مرحله باهم بازی کنند تا یکی حذف شود ولی به هر حال قرعه کشی این چنین اتفاق افتاد و خوشحالم که از این نبرد سخت سربلند خارج شدیم.

وی افزود: می‌دانستیم کار سختی داریم  و باید مراقب باشیم و کم ریسک بازی کنیم و البته روز خیلی خوبی هم نداشتیم  ولی با این حال باز هم شایسته پیروزی بودیم و چند ثانیه مانده بود بازی تمام شود که متاسفانه غافلگیری در دقایق آخر، پیروزی در 90 دقیقه را از ما گرفت و خوشبختانه در دقایق پایانی وقت اضافه به بازی برگشتیم و صعود کردیم.

هافبک سپاهان در مورد شرایط کلی این تیم هم توضیح داد: شرایط خیلی خوبی داریم و نتایج اخیر خیلی روحیه تیمی را در ما بالا برده است و هر روز با شور و اشتیاق خاصی تمرین می‌کنیم و از اینکه هواداران هم راضی و خوشحال هستند احساس خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم همین روند را در 12-13 هفته پایانی لیگ و ادامه جام حذفی حفظ کنیم.

علی‌محمدی در مورد حضور احسان حاج صفی در سپاهان هم گفت: واقعاً بهترین اتفاق ممکن رقم خورد و سپاهان خانه احسان است و به نوعی به خانه خودش برگشت. قطعاً توانایی‌ها و تجربه او به کمک سپاهان خواهد آمد و هواداران هم از جذب او خیلی خوشحال شدند و امیدوارم روزهای خوبی در کنار احسان در سپاهان در پیش داشته باشیم.

وی در پایان خواسته‌ خود را از هواداران مطرح کرد: هواداران به ما لطف دارند و به دلیل شرایط کرونا نسبت و اینکه نمی‌توانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند مقابل هتل از ما حمایت می‌کنند، اما مشکل این است که اجازه نمی‌دهند ما حرکت کنیم و نزدیک به یک ساعت در راه هستیم. این موضوع چندان مطلوب نیست و از هواداران تقاضا دارم از هفته‌های آینده از ما حمایت کنند اما مانع حرکت اتوبوس نشوند، چون حضورشان به ما روحیه می‌دهد اما روند تیم را کند نکنند.

منبع: ایلنا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =