زنیت سن پترزبورگ

مدیرکل باشگاه زنیت روسیه به صورت وبینار با مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفتگو کرد.

به گزارش ایراسین، الکساندر مدودف مدیرکل باشگاه زنیت پترزبورگ روسیه به صورت وبینار با محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفتگو کرد.

در این تماس تصویری الکساندر مدودوف مدیرکل باشگاه زنیت آمادگی خود را برای همکاری‌های ورزشی با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ایران اعلام و ابراز امیدواری کرد با رفع محدودیت‌های ناشی از کرونا، مسابقات و دیدارهای ورزشی با حضور ورزشکاران دو کشور و تماشاگران برگزار شود.

وی تصریح کرد: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان یکی از حرفه‌ای‌ترین و بهترین باشگاه‌های آسیا است که بستر و زیرساخت‌های بسیار خوبی در جنبه‌های مختلف داشته است. من رزومه و فعالیت‌های این باشگاه را رصد کرده‌ام.

مدیرکل باشگاه زنیت با اشاره به حضور لژیونر فوتبال ایران در لیگ روسیه افزود: سردار آزمون یکی از بازیکنان تیم فوتبال ما است و از باشگاه بزرگ فولاد مبارکه سپاهان و شخص محمدرضا ساکت تعاریف و گزارش بسیار خوبی ارائه کرده است.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه اصفهانی نیز با اشاره به امکانات و ظرفیت‌های این باشگاه ورزشی از مدیرعامل و مسئولین باشگاه زنیت دعوت کرد تا با سفر به اصفهان از نزدیک با فعالیت‌ها و ظرفیت‌های سپاهان آشنا شوند.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد تا تفاهم‌نامه همکاری بین دو باشگاه در آینده نزدیک نهایی شود.

در این وبینار سرکنسول روسیه در اصفهان، رایزن دیپلماسی عمومی سفارت ایران در مسکو و نماینده وزارت خارجه در اصفهان هم حضور داشتند و حمایت خود را از توسعه و تقویت همکاری‌های ورزشی بین دو کشور اعلام کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =