• ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰
  • کد خبر: 12175
  • readingTime: ۱ دقیقه
فوتسال

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در مرحله نهایی لیگ برتر ایران مقابل فرش آرای مشهد به تساوی یک بر یک رسید.

به گزارش ایراسین، هفته سوم از مرحله دوم لیگ برتر فوتسال ایران روز پنج‌شنبه ۱۲ فروردین۱۴۰۰ با شکست مس سونگون، پیروزی کراپ الوند و توقف گیتی پسند اصفهان پیگیری شد.

در مشهد تیم‌های فرش آرای مشهد و گیتی‌پسند اصفهان در شرایطی به مصاف هم رفتند که گیتی پسندی ها چند عضو کادر فنی خود از جمله وحید شمسایی را به دلیل ابتلا به کرونا و چند بازیکن خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتند تا با شرایطی  عجیب مقابل فرش آرا به میدان بروند.

در نیمه اول این بازی تیم مشهدی با تک گل امین مجیدی پور حریف اصفهانی خود را شکست داد. در نیمه دوم گیتی‌پسندی ها توسط اصغر حسن‌زاده به گل تساوی رسیدند و همین نتیجه تا پایان بازی حکمفرما شد تا دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دهند.

در ساوه تیم های سن ایچ ساوه و مس سونگون ورزقان با هم روبه‌رو شدند که نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در این نیمه علی مروتی از تیم میزبان از زمین اخراج شد. در نیمه دوم سن ایچ بازی بهتری نسبت به مس سونگون ارائه داد و با برتری ۲ بر یک این بازی را به سود خود خاتمه داد تا بار دیگر موفق به شکست مس در ساوه شده و به صدر جدول رده بندی صعود کند.

تیم‌های کراپ الوند و مقاومت البرز نیز در خانه کراپ با هم روبرو شدند که این بازی نیز در نیمه نخست با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید. در نیمه دوم کراپ الوند موفق به برتری دو بر یک مقابل مقاومت البرز شد تا هم دو شکست خود مقابل این تیم در مرحله قبل را جبران کرده و هم به اولین پیروزی خود در این مرحله دست پیدا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =