• ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
  • کد خبر: 12133
  • readingTime: ۱ دقیقه
آرم شرکت فولاد خراسان

گزارش منتهی به ۳۰ اسفند ۹۹ مجتمع فولاد خراسان با فماد فخاس منتشر شد که بر اساس آن میزان فروش این مجتمع فولادی در سال ۹۹ با رشد فروش ۶۳درصدی نسبت به سال ۹۸همراه شده است.

به گزارش ایراسین، بر پایه اطلاعات منتشر شده، میزان فروش مجتمع فولاد خراسان در یک ماهه اسفند ۹۹ به میزان ۹,۱۱۹,۶۹۰ میلیون ریال بوده است که از این مقدار، سهم فروش داخلی ۶,۶۵۵,۷۳۱ میلیون ریال و سهم بازار صادراتی نیز به مقدار ۲,۴۶۳,۹۵۹ میلیون ریال بوده است. همچنین بیشترین محصول به فروش رسیده در بازار داخلی محصولات سبک ساختمانی و در بازار صادراتی نیز بیشترین محصول به فروش رفته شمش صادراتی بوده است.

با نگاهی بر فعالیت مجتمع فولاد خراسان در ۱۱ ماهه ۹۹، می‌بینیم که میزان فروش انجام شده برابر با ۶۳,۲۸۲,۰۴۴ میلیون ریال بوده است که از این میزان بیشترین سهم درآمد از بازار داخلی حاصل شده و عدد ۵۱,۱۳۶,۹۹۹ میلیون ریال ثبت شده است. همچنین مقدار درآمد حاصل از بازار صادراتی نیز ۱۲,۱۴۵,۰۴۵ میلیون ریال بوده است. لازم به توضیح است که طی مدت یادشده بیشترین محصول تولید شده گندله و بیشترین درآمد حاصل شده از فروش محصولات سبک ساختمانی بوده است.

در مجموع می‌توان گفت مجتمع فولاد خراسان از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفند ۹۹ فروشی برابر با ۷۲,۴۰۱,۷۳۴ میلیون ریال بوده است که در مقایسه با فروش انجام شده در سال ۹۸ که عدد ۴۴,۳۶۳,۱۳۹ میلیون ریال ثبت شده، با رشد فروش ۶۳ درصدی همراه گشته است.

گفتنی است مقدار فروش انجام شده در ۱۲ ماهه ۹۹ در بازار داخلی ۵۷,۷۹۲,۷۳۰ میلیون ریال و در بازار صادراتی نیز ۱۴,۶۰۹,۰۰۴ میلیون ریال بوده است.

مجتمع فولاد خراسان در سال ۹۹ توانسته است گندله به میزان ۱,۶۰۲,۹۷۹ تن، آهن اسفنجی به میزان ۱,۱۷۷,۶۰۵ تن، شمش داخلی به مقدار ۴۲۴,۶۵۹ تن و محصول سبک ساختمانی نیز به مقدار ۴۹۹,۷۴۱تن تولید کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =