ساکت

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تعامل خوبی فی مابین اداره کل ورزش و جوانان و باشگاه های استان اصفهان شکل گرفته است.

به گزارش ایراسین، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با سید محمد طباطبایی مدیر این اداره دیدار و گفتگو کرد.

محمدرضا ساکت در این دیدار ضمن ارائه گزارش کاملی از فعالیت‌های سال ۱۳۹۹ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: در سال گذشته همراه با سیاست‌ها، برنامه‌های کلان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و برنامه‌ریزی در راستای توسعه رشته‌های ورزشی گام برداشتیم. با توجه به آماده سازی زیرساخت‌های لازم در راستای بحث تمرینات و پشتوانه سازی، استعدادیابی، نخبه پروری و قهرمان پروری را در کنار ورزش حرفه ای ادامه خواهیم داد.

همچنین مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در راستای بحث زیرساخت‌ها و تکمیل ورزشگاه نقش جهان نکاتی را ارائه کرد.

سید محمد طباطبایی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این نشست ضمن خسته نباشید و خدا قوت به مدیرعامل و پرسنل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، همه ورزشکاران و قهرمانانی که در سال ۱۳۹۹ توانستند موفقیت های چشمگیری را برای استان اصفهان تحت عنوان باشگاه بزرگ فولاد مبارکه سپاهان رقم بزنند تقدیر و تشکر نمود.

وی ادامه داد: امیدوارم باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بتواند در رشته‌های بیشتری در حوزه‌های قهرمانی و حرفه‌ای در دو بخش آقایان و بانوان تیم‌داری نماید و در مسابقات و لیگ های مختلف حضوری فعال با درخشش داشته باشد.

سید محمد طباطبایی با بیان اینکه در  فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ لیگ برتر فوتبال، باشگاه سپاهان شانس اول کسب عنوان قهرمانی می باشد ، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی خوبی که در این راستا انجام شده این موفقیت مهم تحت مدیریت خوب باشگاه و هدایت کادرفنی توانمند تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان  این مهم دور از دسترس نیست و امیدوارم تیم فوتبال سپاهان با کسب این موفقیت بتوانند دل هواداران با فرهنگ و خونگرم سپاهان را شاد کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان پیرامون تکمیل ورزشگاه نقش جهان و واگذاری مابقی اراضی مذکور جهت توسعه زیرساخت‌های ورزشگاه نقش جهان گفت: باید جلسات کارگروه کاری در اسرع وقت تشکیل شود و با توجه به اینکه مطالعات طرح انجام شده و جلسات متعددی فی مابین مسئولین شرکت فولاد مبارکه، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و اداره کل ورزش و جوانان انجام شده امیدواریم تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ بحث واگذاری ۱۷۰ هکتار از اراضی نقش جهان جهت تکمیل فازهای بعدی به شرکت فولاد مبارکه صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی فولاد مبارکه هر کمکی که از دست اداره کل ورزش و جوانان برآید همکاری لازم را انجام خواهیم داد و ایمان داریم که باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به عنوان یکی از باشگاه‌های کاملاً حرفه ای توانسته خدمات شایان توجهی را به ورزش قهرمانی استان و کشور ارائه دهد و ورزشکاران این باشگاه توانسته اند در عرصه‌های مختلف ملی و بین المللی افتخارات زیادی را برای میهن عزیزمان کسب نمایند.

سید محمد طباطبایی با بیان اینکه در کنار باشگاه های استان اصفهان هستیم، گفت: هرچه باشگاه های استان اصفهان همچون فولاد مبارکه سپاهان، ذوب آهن، نامی نو، ریف، فرش صنعت حداد، باریج اسانس و ... بتوانند در حوزه ورزش قهرمانی، همگانی و حرفه‌ای حضور پیدا کنند می توانند موفقیت های روز افزون را برای ورزش استان اصفهان رقم بزند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: تعامل خیلی خوبی فی مابین اداره کل ورزش و جوانان و باشگاه های استان اصفهان شکل گرفته و امیدوارم در سایه این تعامل و همکاری روز به روز شاهد رشد و پیشرفت ورزش حرفه ای و قهرمانی استان اصفهان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =