منصور شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وقوع تندباد لحظه ای از بعدازظهر روز سیزدهم فروردین ماه در اصفهان و فوت کودک شش ساله در اثر برخورد قطار مسافربری خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: بعدازظهر جمعه وزش شدید باد و تندبادهای لحظه ای در  اکثر مناطق استان اصفهان پیش بینی می شود که در مناطق شرقی با پدیده گردوخاک همراه می شود و تا پایان روز شنبه تداوم خواهد داشت.

وی در ادامه به سانحه برخورد قطارمسافربری تهران-بندرعباس در ششم فروردین ماه هم اشاره ای کرد وگفت: در تصادم قطار مسافربری تهران-بندرعباس در محور سفیدشهر شهرستان آران و بیدگل کودک شش ساله جان باخت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به اینکه در استان اصفهان هزارکیلومتر خطوط راه آهن قرار دارد، تصریح کرد: روزانه بین ۴۰ تا ۴۵ قطار مسافربری و باری از استان اصفهان به دیگر مناطق کشور تردد دارد و ۳۰ قطار مسافربری و باری هم از محور کاشان عبور می کند.

وی افزود: استان اصفهان در چهارراه مواصلاتی عبور قطار قرار دارد و لازم است حریم اصلی راه آهن که ۱۷ متر است رعایت شود و اداره راه آهن با تجدید نظر در ایمن سازی خطوط اقدامات موثرتری انجام دهد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =