• ۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
  • کد خبر: 11960
  • readingTime: ۲ دقیقه
سعید پورقاسمی

کاپیتان تیم هندبال سپاهان گفت: قول می‌دهم که در فصل آینده سپاهان قهرمان بی چون و چرای هندبال کشور شود.

به گزارش ایراسین، سعید پورقاسمی کاپیتان تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با روابط عمومی این باشگاه گفت: از سن ۱۱ سالگی هندبال را شروع کردم و این افتخار را دارم که از کودکی در مکتب سپاهان رشد کرده ام و در ۱۷ سالگی به عضویت تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان درآمدم.

وی ضمن اشاره به اینکه اصفهان از دیرباز قطب هندبال کشور بوده ادامه داد: در مقطعی از زمان به خاطر برخی از مشکلات باشگاه‌های اصفهانی قادر به تیم داری در رشته هندبال نبودند، ولی همچنین می‌توان گفت اصفهان مهد هندبال کشور است و در تمام تیم‌های حاظر در لیگ برتر ۳ یا ۴ بازیکن تاثیرگذار اصفهانی حضور دارد.

پورقاسمی در خصوص تیم داری باشگاه سپاهان در رشته هندبال گفت: شرایط باشگاه‌ داری سپاهان با هیچ باشگاه دیگری قابل مقایسه نیست، مدیریت و ابزاری که باشگاه سپاهان دارد در هیچ باشگاهی نیست، بازیکنانی که از تیم‌های بزرگ کشور به سپاهان آمدند به این موضوع اعتراف داشتند که هیچ باشگاهی به عظمت باشگاه سپاهان نیست.

کاپیتان تیم هندبال سپاهان با اشاره به اینکه فدراسیون هندبال قانونی وضع کرد که بازیکنان زیر ۲۳ سال نمی‌توانند لژونر شوند یا فقط در تیم‌های مطرح دنیا بازی کنند گفت: از اصفهان ۷ لژیونر هندبال در اروپا مشغول به فعالیت هستند و همگی از مکتب سپاهان بودند، متاسفانه در مقطعی از زمان لژیونر شدن بسیار سخت شده بود.

وی افزود: استعدادهایی که در ایران داریم نمی‌توانند یکباره وارد تیم‌های بزرگ دنیا شوند، متاسفانه قوانینی که در داخلی کشور وضع شده و همچنین قوانینی که در بعضی از لیگ‌های خارجی هست، در آن اعلام شده بازیکن حتما باید دو سال در تیم ملی بزرگسالان بازی کرده باشد، طبیعی است بازیکن ۲۳ ساله که در تیم ملی بزرگسالان بازی نکرده است این قانون برای او سخت است.

پورقاسمی در خصوص تیم‌های پایه هندبال گفت: خوشبختانه در این دو سال شاهد پیشرفت‌های تیم‌های پایه هندبال در اصفهان بودیم، این تیم‌ها همیشه در جمع ۴ تیم برتر حضور دارند و امیدواریم با برنامه ریزی بلندمدت این تیم‌ها به کمک تیم بزرگسالان بیایند.

کاپیتان تیم هندبال سپاهان در پایان گفت: من این قول را می‌دهم که سال آینده سپاهان قهرمان لیگ برتر هندبال کشورخواهد شد، در فصلی که گذشت مربی و سرمربی تیم به بیماری کرونا مبتلا شدند و همچنین برخی از مصدومیت‌ها باعث شد در یکی دو بازی امتیازات را ازدست بدهیم، اما این قول را می‌دهم که در فصل آینده سپاهان قهرمان بی چون و چرای هندبال کشور شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =