سرهنگ محمدی

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: بنا به نظر ستاد استانی مقابله با کرونا پلاک های غیربومی تهران، البرز و خوزستان هرچه سریع تر اصفهان را ترک کنند وگرنه مشمول جریمه و توقیف خودرو می شوند.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اجراء طرح نوروزی از ۲۶ اسفندماه با تلاش شبانه روزی پلیس راهور استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به وضعیت استانهای تهران، البرز و خوزستان نسبت به کرونا و طبق تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا خودروهای غیربومی از استانهای مذکور هرچه سریع اصفهان را ترک کنند.

وی افزود: در سال گذشته به علت اعمال شدید محدودیت های کرونا، تردد در استان اصفهان کاهش چشمگیری داشت و امسال محدودیت های تردد در شهرهای نارنجی و قرمز اعمال می شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان اعلام کرد: در روز نیمه شعبان، پارکینگ پارک کوهستانی صفه و بیشه ناژوان تعطیل است و پوشش وسیع ترافیکی توسط پلیس در این روز انجام می شود.

وی با تاکید بر خط قرمز تخلفات حادثه ساز برای پلیس راهور گفت: ۲۵ تیم پلیس نامحسوس در سطح معابر بزرگراه های استان اصفهان فعال هستند تا به مواردی نظیر خودروهای هنجارشکن و پلاک های مخدوش شده و غیربومی اعمال قانون کنند.

وی در ادامه به افزایش شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی در استان اصفهان پرداخت و گفت: شهرستانهای گلپایگان و خوانسار در وضعیت قرمز قرار دارند و شهرستانهای لنجان و مبارکه و تیران و کرون هم نارنجی شدند که در مبادی ورودی این شهرستانها محدودیت شدید تردد اعمال می شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: طرح زوج و فرد هم در هسته مرکزی شهر تا پایان طرح نوروزی، لغو شده است و از روز چهاردهم فروردین ماه با تصویب شورای ترافیک و ستاد کرونای استان اصفهان فعال خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =