• ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
  • کد خبر: 11600
  • readingTime: ۱ دقیقه
افزایش قیمت طلا

جدیدترین قیمت طلا و نرخ انواع سکه شامل سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، سکه امامی، نیم سکه، ربع سکه، سکه گرمی، طلای ۱۸ عیار و طلای آب شده ۱۷ عیار (مثقال) اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جدیدترین قیمت طلا و سکه به شرح زیر است:

قیمت طلا و سکه در بازار

نوع طلا یا سکه

قیمت (تومان)

تغییرات (تومان)

انس طلا در بازار جهانی

۱۷۳۴ (دلار)

۱

سکه امامی (طرح جدید)

۱۱.۰۱۰.۰۰۰ ۲۰.۰۰۰

سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم)

۱۰.۷۰۰.۰۰۰ ۰

نیم سکه

۶.۷۰۰.۰۰۰

۰

ربع سکه

۴.۲۰۰.۰۰۰

۰

سکه گرمی

۲.۴۵۰.۰۰۰ ۰

هر گرم طلای ۱۸ عیار

۱.۰۶۹.۵۲۷ ۴۷۳

هر مثقال طلای ۱۷ عیار (آب شده)

۴.۶۳۳.۰۰۰ ۱۱.۰۰۰

www.irasin.ir

تحلیل بازار طلا

عباد محمدولی، کارشناس و تحلیلگر بازار طلا، در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با بیان اینکه هر انس نقره ۲۶.۲۰ دلار، پلاتین ۱۲۱۴ و هر انس پالادیوم ۲۵۴۸ دلار در بازار جهانی معامله می‌شود، اظهار کرد: احتمالا بازار در دو روز باقی مانده به عید نوروز بر اساس روالی که در ۲۴ ساعت گذشته دنبال کرده، در همین رنج قیمتی و با رشد حداکثر ۲ درصدی افزایش خواهد یافت.

وی افزود: خرید طلا و سکه به قصد سرمایه‌گذاری در روزهای باقی مانده تا سال ۱۴۰۰ توصیه نمی‌شود و افراد باید با احتیاط وارد بازار شوند.

این کارشناس و تحلیلگر بازار طلا در پاسخ به برخی اظهار نظرها پیرامون افزایش قیمت طلا و سکه مبنی بر ورود معامله گران با تجربه جهت خرید به بازار تصریح کرد: زمانی که افزایش قیمتی در بازار وجود دارد، خرید توجیه ندارد. زمانی می توان گفت سرمایه‌گذاران بزرگ به بازار وارد می‌شوند که بازار به نوعی از ثبات برخوردار باشد.

محمدولی ادامه داد: در شرایطی که طی یکی دو روز گذشته قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود ۲۰ الی ۴۰ هزار تومان نوسان دارد، نمی‌توان چنین تحلیلی داشت. در روزهای تعطیلات رسمی عید نورروز فکر میکنم بهترین زمان برای خرید طلا باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =